Siinä olis kiva q7 tarjolla. Jos toisessa topicissa puhuttiin w8 käyttökuluista, niin mites tälläsen vehkeen?

Ei ole alueella, mutta jenkkimiehet ainakin kehuvat työnjälkeä ja hintatasoa asiakasystävälliseksi:Kilu wrote:Onko tietoa putkiston tekijöistä Lahden alueella?
Tarpeeksi lähellä, joten kysäisen hintaa. Kiitoksiaenochian wrote:Ei ole alueella, mutta jenkkimiehet ainakin kehuvat työnjälkeä ja hintatasoa asiakasystävälliseksi:Kilu wrote:Onko tietoa putkiston tekijöistä Lahden alueella?
http://pakoputkihuolto-sata.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Pakoputkihuolto.Sata" onclick="window.open(this.href);return false;
Juu sain vapautettua vähä painamalla pohjassa nappia ennen käynistystä ja päästin napin ylös kun auto oli käynissä niin vapautti sen satulan auki niin että jäi laahaamaa vähä. Sain onneksi ajettuu huoltoo auton ni soitan että kattovat samalla sen satulan ja putsaavat sen moottorin plus liimaavat halkeeman umpee sen jälkee jos se vaikka vähä elvyttäisi sitä satulaa.Pasi Häkli wrote:Jos on vaan toisen puolen satulassa jarru päällä, niin tuskin on nappivikaa...
Ei ois paha hinta, Plastidippi Joensuun Konejönneillä 25€/purkki. Noita kuulemma kannattaa varata vanteisii kolme kappaletta. Pohjatöiks taitaa riittää huolelline putsaus, ainekii ex Passatissa kesti kromatuissa listoissa hyvin. Myös pesut harjalla hinkkaamalla ja painepesurilla sohien.JL wrote:250ml olis ~14€, riittävyydestä ei toki käsitystä. Jos montakin purkkia joutuu hakemaan niin samallahan ne jo maalaa normi maalilla. Tarviiko tuo minkämoiset pohjat allensa?
kyllä ainakin bensaletkulla ja facetin tykyttimellä oman ex pirssin tankin tyhjensin.mykisstys wrote:Passat -02 3bg polttoainetankki. Onko mahdollista imeä löpö pois tankista jos ohuella letkulla pääsee ensiksi tuon metallisen pistoolijarrun ohitse?
Vaihdelaatikko irti, painelaakerin vaihto, vaihdelaatikko kiinni.Samii- wrote:Uusi kytkin paketti kiinni ja alusta plus vanteet alla.. Tietty unohdin ostaa painelaakerin joka nyt ääntää vähäsen.. Onko iso homma vaihtaa painelaakeri passattiin?
Ok no täytyy seuraavassa huollossa kiikuttaa osa mukaan... Aika alhaalta ottaa tää kytkinpaketti minkä ostin darksidestä ja tää on se mikä ei ole g60 vauhtiksella..Tero Paalanen wrote:Vaihdelaatikko irti, painelaakerin vaihto, vaihdelaatikko kiinni.Samii- wrote:Uusi kytkin paketti kiinni ja alusta plus vanteet alla.. Tietty unohdin ostaa painelaakerin joka nyt ääntää vähäsen.. Onko iso homma vaihtaa painelaakeri passattiin?
Eli ei mikään puolen tunnin operaatio.
AnttiR wrote:Uudet (käytetyt) Kesävanteet on ollut saksan ebaysta tulossa 2 viikkoa. Myyjältä kysyin seuranta koodia viimeviikolla niin ilmoitti, että on lomalla ja vanteet on lähetetty ja Ilmoittaa koodin myöhemmin. Ihan ebay shop on kyseessä. Paybalilla maksoin. Milloin noista kannattaisi huolestua ja reklamoida paybalille, että tavara ei ole tullut. Yleensä on tullu kaikki alta kahteen viikkoon. Tietenkin on mahdollista, että myyjä ei lähettäny niitä heti, kun maksoin mutta vähän ihmetyttää.
Menee vikatilaan. Vikakoodit lukuun, turha arvailla. Jos ei jää koodeja, niin arvaillaan sitten lisää.Dwoffi wrote: ... niin auto hyytyy täysin ja vaikka antaa kaasua, niin ei auta. Auto pysyy hereillä hetken jonka jälkeen se sammuu kokonaan..
Mulla on pari kertaa käynyt niin että tavarat on olleet Suomessa jo viikon jossain terminaalissa eikä niistä ole kuulunut mitään ennen kuin olen alkanut itse selvittelemään asiaa. Kannattaa nyt ensin pyrkiä saamaan se seurantakoodi ja jos ei silläkään ala mitään löytyä niin viimeistään 4 viikon kuluttua kaupoista alkaisin tekemään eBayhin/Paypalille reklamaatiota myyjästä.AnttiR wrote:Milloin noista kannattaisi huolestua ja reklamoida paybalille, että tavara ei ole tullut. Yleensä on tullu kaikki alta kahteen viikkoon. Tietenkin on mahdollista, että myyjä ei lähettäny niitä heti, kun maksoin mutta vähän ihmetyttää.
Torstaina oli aamupäivällä posti kusti tuonut yhden pahvilaatikon joka sisälsi 2 vannetta. Vaimoke oli kotona ja oli kuitannut lähetyksen hoksaamattama, että ei tuohon laatikkoon neljää vannetta mahdu. Laatikossa olevissa oli gls:ssän alkuperäisessä lapussa oli kyllä selvästi mainittu, että sisältää 2 laatikkoa. Kaippa ne toiset 2 vannetta vielä lähipäivinä saapuu.enochian wrote:Mulla on pari kertaa käynyt niin että tavarat on olleet Suomessa jo viikon jossain terminaalissa eikä niistä ole kuulunut mitään ennen kuin olen alkanut itse selvittelemään asiaa. Kannattaa nyt ensin pyrkiä saamaan se seurantakoodi ja jos ei silläkään ala mitään löytyä niin viimeistään 4 viikon kuluttua kaupoista alkaisin tekemään eBayhin/Paypalille reklamaatiota myyjästä.AnttiR wrote:Milloin noista kannattaisi huolestua ja reklamoida paybalille, että tavara ei ole tullut. Yleensä on tullu kaikki alta kahteen viikkoon. Tietenkin on mahdollista, että myyjä ei lähettäny niitä heti, kun maksoin mutta vähän ihmetyttää.
Aika vaikea saada ihan keskelle kun ei ole huullosta. Itse yritin sohia sellaisia paikoilleen ja keskelle vanteiden välistä ja kiristää pultteja samalla. Ainakin itselläni alkuperäiset pultit piti renkaat paikoillaan, vaikka olikin tuo 5mm lätty välissä.Samii- wrote:Se oisi hyvä päivä taas säätää alustaa alas päin niin onko jollain kokekusta 5mm biltema spasereista? Uskaltaako niitä laittaa vanteen välii?