Viimeset sanat vaimolle. "Älä aja noin lähellä kanttaria. Varo niitä vanteita." Ja sit 10 sekunnin päästä oikean puolen molemmat vanteet kaksi kertaa kanttikiveen.
Ai että on hyvä fiilis nyt hei!

Noi on kyllä välillä ihan naurettavia, en ymmärrä noita katteitaVwarre_00 wrote:Marmorilla vitun kallista, hain osahinnat satunnaisiin vaihtoa vaativiin osiin, ym. yht. 1100 euroa!! Saatana, tähän mennesä saanut varaosaketjun kautta öljypohjan ja panssarin alle kahden huntin!! Hyvät katteet on porhon liikkeisä!
Tästä tuli mieleen se pätkä Simpsoneista jossa Homer "opettaa" Bartia ajamaan partansa..Jake- wrote:Noh tos ku ajelin partaa niin koneesta jumittui terä ja parran ajo kesken. Eihän siin auttanu ku kaivaa höylä ja samalla sekunnilla muistin et höylään hakennu uusia teriä, joten tylsällä joutu repii parran pois.
Koivukylässä.Kilu wrote:Missä ghetossa asuitkaan?
Teinituninki ja 4 kopan golffi.. Eikös noi ole suoraan "paalikelpoisia" yksilöitä. Ja renkaathan näkyy jo ostotilanteessa, joten niistä on turha urputtaa. Eikös se ole niin että jokainen pilaa pari ensimmäistä autoaan hirveässä rakenteluvimmassa. Joku jää sen rakenteluvimman pariin ja "pilaa" kaikki autonsa.zimi75 wrote:Eli ostin vuos sitten punasen teinituning 4 kopan ja sitäpä autoa oli pidetty oikein päin persettä. No siitä sit hissukseen rakentelemaan käyttistä tyttärelle. Nooh nyt ostin sit emännälle 4 kopan farkun ja siinä oli tiedostettu laatikkovika. Mutta kun alko tutkimaa tarkemmin ni ei taas voi olla huonommin pidettyä autoa tullu ostettua. Laatikko puhtaasti revitelty paskaks, niin myös vetari. Kesärenkaat totaalisen sileät kuten myös talvirenkaat jotka siis oli alla nyt ostettaessa. Jakohihnan sentään ovat saaneet vaihdettua mut esim. tulpat piti irrottaa väsytys tekniikalla ettei ne hajoa irroittaessa. Raitisilmasuodatin... Hmm tuskin ovat ees sellaisesta kuulleetkaan tai bensasuodattimesta puhumattakaan. Ei tässä(kään) auttanut ku ruveta hommiin ja tehdään itelle thyyning farkku käyttöautoks ja helteethän tulee ensviikolla joten auto valmistuu sopivasti huomiseks. Mut tollaset auton omistajat pitäs laittaa julkisiin välineisiin ja kieltää oman auton omistajuus tai ees omistaa minkäänlaista ajokorttia.
Onneksi ei ole käärmeitä omalla alueelle, mutta pystykorva, siiliä tai muurahaisia hetkeksi pyörimään alueelle. Sitten niitä "viipperiä" joilla karkoitetaan myyriä vähän sinne tänne pyörimään (Niitä ropellia, jotka pyörivät tuulessa ja näkyy monessa puutarhassa koristeenakin)Sami Mäkinen wrote:Tuli ajettua kärmesten takia nurtsi oikee lyhyeks...![]()
Just ku pääs kehuu JL:le autoo ostaes et ei meil oo kärmeit näkyny.
kotka wrote:
Teinituninki ja 4 kopan golffi.. Eikös noi ole suoraan "paalikelpoisia" yksilöitä. Ja renkaathan näkyy jo ostotilanteessa, joten niistä on turha urputtaa. Eikös se ole niin että jokainen pilaa pari ensimmäistä autoaan hirveässä rakenteluvimmassa. Joku jää sen rakenteluvimman pariin ja "pilaa" kaikki autonsa.
Ja itse avaudun oman kotteron jarrujen kanssa. Matka-ajossa, vakkari päällä syttyi kesken kaiken mittaristoon "check brake pads". Pitää tarkistaa liitokset, tai sitten ne on vain taas loppu. Ja jos tuossa on se joku jarrujen automaattikuivain, niin se on kyllä hanurista. Varsinkin jos se välillä ilmenevä nykiminenkin siitä johtuu..
Pia wrote:Mä en taas ymmärrä autossa polttamista ollenkaan! Hyi helevetti! Tai no, en ymmärrä ollenkaan koko polttamista. Mut jokainen polttakoot jos tahtoo mut mun autosta lentää välittömästi ulos. Jopa oman äitiniki oon pistäny pihalle kesken matkan.
Minulla oli vasen taka ylhäällä väljä. Vaihdoin kummatkin uudet, joten saat muutamalla €urolla käytetyn, jos kiinnostaa?muppis wrote:Pallonivel välyksellinen, vasen etu ylhäällä..![]()
Kiitos tarjouksesta, mutta ehdin eilen käydä moponetistä hakemassa uuden. Saa nähdä, että kostautuuko, kun köyhäilin enkä ostanut OE laatuista.Kilu wrote: Minulla oli vasen taka ylhäällä väljä. Vaihdoin kummatkin uudet, joten saat muutamalla €urolla käytetyn, jos kiinnostaa?