vitejo68 wrote:kakkos kanki mahollisesti tarkemmin tutkitaan pyhän aikana. onko tyyppivikana että tullee kurkistelemaan?
Eiku lähinnä noissa BXE-moottorisissa tulee vesipuristus nelossylinteriin johtuen ahtoputkissa olevasta kondenssivedestä, ja kanki on mutkalla tämän seurauksena. Ja kun tullee tarpeeksi hyvä vesipuristus niin poikkihan se voi mennä. Kun katsoo imusarjaa ja mistä suunnasta ilma/vesi tulee sinne, niin sillä on aivan suora reitti siitä vauhdilla nelossylinteriin. Siksi veikkasin että nelosen kanki olis se poikki oleva

Nimimerkillä muutaman BXE-moottorin nelosen kangen uusinut

Maskipeitto on halpa ennakointi noihin vaivoihin.
Tai sitten ajaa niinku minä

Painaa sitä kaasuakin, ettei sitä vettä pääse kertymään sinne ahtoputkiin
