Koska...

Alpine wrote:Se on sitten n. 17 vuoden Bemuilun jälkeen merkki vaihtunut. Nyt mennään tällaisella ja pitihän se tällekin foorumille sitten rekisteröityä.
Juu kerro lisää. Punanen väri autossa on niin siisti, ite vaan oon niin laiska auton puunaaja et mulla se muuttuis vaaleenpunaseks aikanaan.Mika Viinikka wrote: Kerro toki passatista enemmän!![]()
Mä tein saman "virheen" aikanaan, kymppi kerhon tukemiseen ja pikkujouluihin ei luulis taloutta kaatavan.Mika Viinikka wrote:
Itsekkin ajattelin liittyä taas pitkästä aikaa jäseneksi, mutta päätinkin maksaa jäsenmaksun tammikuussa, kun ei tätä vuotta paljoa ole enään jäljellä
Mika Viinikka wrote:Itsekkin ajattelin liittyä taas pitkästä aikaa jäseneksi, mutta päätinkin maksaa jäsenmaksun tammikuussa, kun ei tätä vuotta paljoa ole enään jäljellä
Arvasin että tuohon tartutaanibel wrote:Mä tein saman "virheen" aikanaan, kymppi kerhon tukemiseen ja pikkujouluihin ei luulis taloutta kaatavan.
[/OT]
Itellä taas reilu 5v bemuilun jälkeen vaihtu kanssa merkki VW:n leiriin.Alpine wrote:Se on sitten n. 17 vuoden Bemuilun jälkeen merkki vaihtunut. Nyt mennään tällaisella ja pitihän se tällekin foorumille sitten rekisteröityä.
Madallusta kai noin 50mm. Kaarimitta vanteen keskeltä joka nurkassa 335mm.Kilu wrote:VilleS: Yllättävän hyvä on ajaa tuo Kw v1 alustasetti!
Paljonko madallusta? Itse tilasin Kw 1 Noxin ja olisi säätövaraa -40-75mm.