Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
jameson
Posts: 7 Joined: 5.12.2013 8:38
Post
by jameson » 8.12.2014 13:40
Kuinka paljon on jouduttu vaihtaan egr venttiileitä T5:seen alle 100th:n? Itselläni 74th ajettu vm -11 ja nyt meni vaihtoon
tonnin paukku
Pasi Häkli
Posts: 5776 Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila
Post
by Pasi Häkli » 8.12.2014 17:02
Kyllä niitä on melko paljon vaihdeltu. Voi sanoa yleiseksi viaksi.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Dubsonic
VCF Member
Posts: 567 Joined: 6.9.2009 22:39
Location: Lahti
Post
by Dubsonic » 9.12.2014 18:52
Onko tossa vielä perinteinen egr venttiili vai sähkömoottorillinen malli? Vanhanmallinenhan on ainakin helppo poistaa käytöstä.
Pasi Häkli
Posts: 5776 Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila
Post
by Pasi Häkli » 9.12.2014 19:23
Jos se on CommonRail Diesel niin se on sähköinen. 2011 malli muistaakseni jo on CR.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
peeki
Posts: 30 Joined: 26.8.2014 20:37
Post
by peeki » 7.1.2015 1:38
Yleinen ja kallis, työpaikan pari vuotta vanhasta meni myös vp vaihtoon, km alle 50tkm!
JK81
Posts: 13 Joined: 20.12.2007 19:32
Post
by JK81 » 11.1.2015 20:54
Minulla meni 150tkm kohdalla, itse vaihdettuna vajaa tunti töitä ja vajaa 400€. Tästä aiheutuneet vikakoodit oli laiastalaitaan egr, ilmastointi, kampiakselin nopeusanturi ja muutama muu yhteensä n. 20 eri koodia.
T5 gp