http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/7005162" onclick="window.open(this.href);return false;




"Valtaväylän"Pitkärannantien kunnossapito parani kun mykrä teki ton terminaalin tänne meen viereenPasi Häkli wrote:^ Nimenomaan. Taitaa täälläkin olla enemmän lunta kuin tuossa muppiksen kuvassa, ja koko ajan sataa lisää. Eikä ole mitään ongelmia madalletulla autolla. Tosin Ulvilassa auraus toimii todella hienosti, kaikki "päätiet" on aurattu jo aamulla ennen töihin lähtöä. Omasta pihasta kun pääsee pois niin nou hätä
En ymmärrä miksi siitä madalluksesta ois haittaa. Tuloopahan auteltua auramiehiä.muppis wrote:Tässä kohtaa kiittää, ettei ole tullut madallettua autoa.. http://m.muppis.net/20150201_001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
No sekin kävi mielessä mutta hyvä kun selvisi. Mistäs sen olisi voinut tietää vanhan jäljiltä?ibel wrote:Eihän 3C Passatissa oo kun yks pakkivalo.
Jos etupään parkkivalosta oli kyse ni ainakin Hellan valmistamissa umpioissa se kanta lähtee ihan vaa vetämällä irti.Paskatti00 wrote:Myös kuskin puolen parkkipolttimoa yritin vaihtaa, ja pääsin polttimon kantaankin käsiksi, mutta en tiedä millä tekniikalla sen saa särkemättä ulos
No en haullakaan täältä aiheesta löytänyt vastausta joten uskaltauduin kysymään näin akkamaisen typerän kysymyksenTero Paalanen wrote:Kannattaa huolestua jos kuskinpuolen pakkivalo rupiaa toimimaan koska noissa ei oo kuin yksi pakkivalo apparin puolella.Paskatti00 wrote:Haettiin eilen uusi Passatti ja kuskin puolen pakkivalo ei pala. Takasumuvalo kyllä toimii enkä nyt hahmota mikä on vikana, onko siinä ledivalot vai mitä... Auto on 1,9TDI variant, vm. -07, mutta ilmeisesti -08 mallia.
Myös kuskin puolen parkkipolttimoa yritin vaihtaa, ja pääsin polttimon kantaankin käsiksi, mutta en tiedä millä tekniikalla sen saa särkemättä ulos
Jos etupään parkkivalosta oli kyse ni ainakin Hellan valmistamissa umpioissa se kanta lähtee ihan vaa vetämällä irti.
Huomas porissa asuessa et naapurit änkes aina aamulla mun perään ajamaan ku golfilla tai muulla aurasin töihin lähteis... RTK siivos vasta päivällä tai iltasella pihaa...Tero Paalanen wrote:En ymmärrä miksi siitä madalluksesta ois haittaa. Tuloopahan auteltua auramiehiä.muppis wrote:Tässä kohtaa kiittää, ettei ole tullut madallettua autoa.. http://m.muppis.net/20150201_001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lunastetuissa vehkeissä vaaditaan aina nelipyöräsuuntaus, eli sillä ei ole sinänsä mitään merkitystä. Camber-kulman saa keskitettyä apurunkoa siirtämällä. Tosin sekään ei aina riitä, jos on esim reilumpi madallus niin camberia tulee "liikaa".muppis wrote:Jos on tuo nelipyöräsuuntaus vaadittu, niin tulee mieleen ettei olisi runko solmussa.
Seison korjattuna.Pasi Häkli wrote:Lunastetuissa vehkeissä vaaditaan aina nelipyöräsuuntaus, eli sillä ei ole sinänsä mitään merkitystä. Camber-kulman saa keskitettyä apurunkoa siirtämällä. Tosin sekään ei aina riitä, jos on esim reilumpi madallus niin camberia tulee "liikaa".muppis wrote:Jos on tuo nelipyöräsuuntaus vaadittu, niin tulee mieleen ettei olisi runko solmussa.
Mitä tekee tuolla teholla, kun se menee sutimiseen??Mehtäkonekuski wrote:Olispa rahaa![]()
http://www.nettiauto.com/skoda/octavia/6979439" onclick="window.open(this.href);return false;
Höpö höpö. Käyhän motarilla ajamassa ja katso kuinka 2:sta markasta "ampaisee".Mehtäkonekuski wrote:Ja kyllähän tuo nyt saattaa ykkösellä ja kakkosella suttasta kerran tai pari, mutta kyllähän tuo sitten ampasee aika nätisti
Mikä koko? 13" jo kalliitmuppis wrote:Noh, Nordman 7:t olis ollut kainalohinnalla 295€ kierros. Ei minusta kuulostanut pahalta.