Niin ja kaiken lisäks tuo lasi on alle 4kk vanha ja se saatanan kivi iskeyty just siihen tuulilasin kulmaan, 0.5 cm toisee suuntaa niin olis osunu koriin se kivi

Oppivathan olemaan.Mehtäkonekuski wrote:Kangasalla vasta liikenne rikki onkin. Kaks mopoautoo tuli 60 alueella ohitte heittämällä "voima"savuineen. Mustaa tuli putkesta minkä kerkes. Onneks toinen auto mitä ne ohitti oli siviili poliisi
Itellä ollut tämä vielä semmosella " To do" listalla. Ei vaan nykyää oo aikaa kun kaikki aika menee iltasin töissä.
Mulla oottaa pari samanlaista tarraa että ilmat lämpenee. Ja muutama muukin tarra.
Itsellä pitäisi ottaa keväällä käyttöön myös bit, tosin E85:llaibel wrote:Tulipa tuossa käytyä koeajamassa BiTDI Passat. Mukavastihan se liikahti. Korvaorgasmiahan tuo nyt ei aiheuttanu, mut senhä nyt tietää nykyautoista.![]()
Ja sulla vielä manuaalina!! Tuohan oli DSG7... Ei tuolla niskoja reväyttäny kuitekaa.Kilu wrote:Itsellä pitäisi ottaa keväällä käyttöön myös bit, tosin E85:llaibel wrote:Tulipa tuossa käytyä koeajamassa BiTDI Passat. Mukavastihan se liikahti. Korvaorgasmiahan tuo nyt ei aiheuttanu, mut senhä nyt tietää nykyautoista.![]()
Varmasti liikkuu paremmin, kuin mukavasti ja Kimi vastaa äänistä
Eikä kumpikaan liity tähän kerhoon millään tavalla... Kilpailijoita(ko)
Näytän sulle kieltä! Heikkis sanois tähän, "kielimies tulee!"Sami Mäkinen wrote:Noh, meillä on Pian kanssa tää käyttis-sota ollu jo kaua
Eijei, tuo oli vaan kuva kun kerää kosteutta tuonne aina. Siis ihan niitä kylkilistoja olen ehostamassa tummemmaksiibel wrote:Mutta, jos Mehtäkonekuski on noita kuvan B-pilarin listoja ehostamassa, niin ne on peltiä eli en usko tuon kuumailmapuhaltimen toimivan niihin.Sitä dippiä tai oikeestaan Mastonin Rubberkomppia pintaan vaa.
Saa ne irtikin, ovat tuon ikkunalistan alta yhellä tai kahella ruuvilla kiinni ja sitten oven karmissa muutamasta kohtaa puristettu. Ei kokemusta irrotuksesta, netistä varmaan löytyy videota.
Jahaa no sitte..Mehtäkonekuski wrote:
Eijei, tuo oli vaan kuva kun kerää kosteutta tuonne aina. Siis ihan niitä kylkilistoja olen ehostamassa tummemmaksi
Muistelisin et uus viiksi ja softa tais tulla viiksen mukanaMehtäkonekuski wrote:Onko kukaan laittanut itselleen noita "mukavuus" toimintoja vilkku kytkimeen. Eli jos kerran vaan painaa vilkun viiksen puoleen väliin niin vilkku vilkahtaa kolme kertaa itsekseen? Mietin vaa et onko tuommonen kuinka vaikee tehdä itse ja mitä siihen sit yleensä tarviikaan.
Tiedetään. Kai se sinne on suunnattava.ibel wrote:Marmorilta saat ihan suomenkielisen huoltokirjan, eikä oo kallis.
Slamit myy kyllä johtosarjan ja releenJake- wrote:Muistelisin et uus viiksi ja softa tais tulla viiksen mukanaMehtäkonekuski wrote:Onko kukaan laittanut itselleen noita "mukavuus" toimintoja vilkku kytkimeen. Eli jos kerran vaan painaa vilkun viiksen puoleen väliin niin vilkku vilkahtaa kolme kertaa itsekseen? Mietin vaa et onko tuommonen kuinka vaikee tehdä itse ja mitä siihen sit yleensä tarviikaan.
Onko mun huoltokirja tehty virsikirjan paperista ja sun paskapaperista, jos ei oo kallis? 70-80e sano hinnaks marmorilla.ibel wrote:Marmorilta saat ihan suomenkielisen huoltokirjan, eikä oo kallis.