Golf V Variant
Re: Golf V Variant
Mitäs häppenikiä areenalla on?? 

täällä on scifestitibel wrote:Mitäs häppenikiä areenalla on??
No hitto, eipä oo mainoksia sattuna silmään. 

- Pasi Häkli
Ensimmäisessä kuvassa väri näyttää kupari, pronssi tms.
Tuli aika puskista tuo punainen

EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
Ei paha, ei paha. Teaserista katsoin ihan muun väriseksi, mutta tuo parempi.
Onko noille sivupeileille tehty jotain, vai onko ne kesken? Näyttävät erinäköisiltä kuin muuten.
Ehkä hiukan madallusta? Parempia kuvia sivusta, niin näkee noiden vanteiden sopivuuden..
Onko noille sivupeileille tehty jotain, vai onko ne kesken? Näyttävät erinäköisiltä kuin muuten.
Ehkä hiukan madallusta? Parempia kuvia sivusta, niin näkee noiden vanteiden sopivuuden..
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Komppaan tätä!Monkelo wrote:Ensimmäisessä kuvassa väri näyttää kupari, pronssi tms.
Muuten kyllä ihan nätti peli! Keulan muodot erottuu paremmin kuin mustasta.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Komppaan minäkii, tiiserikuva valehteli aika kierosti.Killer wrote:Komppaan tätä!Monkelo wrote:Ensimmäisessä kuvassa väri näyttää kupari, pronssi tms.
Muuten kyllä ihan nätti peli! Keulan muodot erottuu paremmin kuin mustasta.

Kiitoksia
sivupeilit jää mustaksi, värihän on siis matta candy punainen eli muuttaa sävyä riippuen valon suunnasta jne
ja tulee muutama sentti madallusta nytten kun on auto muuten saatu kuosiin. Ja kuvia tulee lisää kunhan kiireiltä kerkeää kuvailemaan!

Kyllä nuo xenon umpiot vaan antaa tuolle keulalle sen ilmeen. Halot on vähän tylsät.
Mitäs muutoksia tähän on tehty renkaita ja vanteita ajatellen. Lähinnä ajattelin kun vanteiden leveydet ja ET:t ovat aika kaukana vakiosta. Jokainen vaan sanoo ettei 40 tai alle ET:llä ole mitään saumaa mahtua 8" tai yli leveällä 18-19" vanteella.
Et on edessä 8,5" vanteella 42, jää aika sisään niinkuin näkyy ja takana on 9,5" et40, ja se taas tulee aika ulos. Joka nurkassa on 215/35 linglongit, eli takana isompi veny, jolloin se istuu hyvin. Tosin takana on n. -3 astetta camberia eli sekin vaikuttaa.Kikko wrote:Mitäs muutoksia tähän on tehty renkaita ja vanteita ajatellen. Lähinnä ajattelin kun vanteiden leveydet ja ET:t ovat aika kaukana vakiosta. Jokainen vaan sanoo ettei 40 tai alle ET:llä ole mitään saumaa mahtua 8" tai yli leveällä 18-19" vanteella.
Väri erittäin maukas. Mahtaa vain olla hiukan tarkka pesumetodeista ja ylläpidosta, mutta niinhän se on aina.
Vanteista en kommentoi mitään, sillä jokaisella on makunsa. Mutta onhan tuo nyt ihan muuta kuin minun työkottero, joten olen hiljaa arvostellessani. Hyvä kokonaisuus joka tapauksessa.
Olisko keula mustana paha?
(onko tuossa takakaaressa lommo suoraan renkaan keskikohdan yläpuolella, vai käykö siihen joku varjostuma?)
Vanteista en kommentoi mitään, sillä jokaisella on makunsa. Mutta onhan tuo nyt ihan muuta kuin minun työkottero, joten olen hiljaa arvostellessani. Hyvä kokonaisuus joka tapauksessa.
Olisko keula mustana paha?
(onko tuossa takakaaressa lommo suoraan renkaan keskikohdan yläpuolella, vai käykö siihen joku varjostuma?)
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
Kiiltävän mustaksi teippaus on käy mielessä kaikkien kromi osien osalta, mutta nyt aluksi ainakin saa olla noin. Siinä on edellisen rengastuksen tekemä pieni taite, joten sen takia heijastaa siitä.kotka wrote:Olisko keula mustana paha?
Tämä näytti livenä oikein kivalta!
Kuopiossa olin siinä pesupaikalla kaverin kanssa audia pesemässä vieressä, kun vanteiden välejä hieroit ;D
Kuopiossa olin siinä pesupaikalla kaverin kanssa audia pesemässä vieressä, kun vanteiden välejä hieroit ;D
Ex Airride Golf mk4 Highline 1.9TDI ASZ
Passat 3c Highline 2.0TDI BMR
Kiitos! AijaaCeisari wrote:Tämä näytti livenä oikein kivalta!

Sitä harmaata jossa oli rotorit alla.
Ex Airride Golf mk4 Highline 1.9TDI ASZ