Vähä suunnitellu lastuttaa, mutta hinnat ja laadut vaihtelee rajusti
Kunnon lastua nyt kumminki ollaan hakemas eikä mitää johtojen väliin tulevia. Paikallises korjaamos olisi Optimoiautosi lastut tarjoukses 430e. Mitä muita varteenotettavia paikkoja on?
Kuinkas sitte auton tekniikan kestävyys? Suurin kysymysmerkki tuohon kytkimeen
Mitä muita vaihtoehtoja olisi pikku virittämiseen?
Kytkin ja vaihtipyörä kai noissa lujilla on.
Itsekkin kävin ohjelmointia kysymässä tuossa Kuopiossa,
niin 190hp ja 500Nm olisi ihan optimaalinen, nyt siis tämä tehokkaampi itsellä (174hp/400Nm).
..Pitäs ja pitäs, alv-huojennuksesta tuli rahaa, ja siitä piti käyttää, mutta ylimääräiset manit menivätkin jo.
Itse käytin tuolla http://www.findiesel.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; AXE:een. Ennen ohjelmointia 180 hv, 435 nm. Jälkeen 205 hv, 535 nm. Autoon vaihdettu isompi välijäähdytin. Kilometrejä takan n. 80tkm eikä ongelmia. Kulutukseen vaikutti myös positiivisesti.
vhol wrote:Itse käytin tuolla http://www.findiesel.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; AXE:een. Ennen ohjelmointia 180 hv, 435 nm. Jälkeen 205 hv, 535 nm. Autoon vaihdettu isompi välijäähdytin. Kilometrejä takan n. 80tkm eikä ongelmia. Kulutukseen vaikutti myös positiivisesti.
No sielläpä siellä minäkin kävin kysymässä
Vai sais siitä noinkin mukavasti, tuota paljonko ajettu noin muuten? Automaatti vai manuaali loota jatkona? etu vai neliveto?
Piti käyttää tuota omaakin Aromaan Artulla viime maanantaina.
Tänään sitten tehonmittaus tuossa Simetekillä.
Eli tuosta sigun 2.5TDI AXE:
160kW/217hp/543Nm löytys nyt.
(Oma tavoite oli +200hp/500Nm, vähän yli mut ei kai tuo haittaa)
Asu82 wrote:Piti käyttää tuota omaakin Aromaan Artulla viime maanantaina.
Tänään sitten tehonmittaus tuossa Simetekillä.
Eli tuosta sigun 2.5TDI AXE:
160kW/217hp/543Nm löytys nyt.
(Oma tavoite oli +200hp/500Nm, vähän yli mut ei kai tuo haittaa)