

Voi laittaa 18" suoraan. 19" vaatii muutoskatsastuksen.Kikko wrote:Ehkä tyhmä kysymys, mutta mites tää nyt menee. Siis mulla vitos Golfissa lukee rek.otteessa 205 55 16 alkuperäisrengastuksena, sitten lukee vaihtoehtoiset renkaat kohdassa 225 45 17 jollaiset nyt pyöriikin alla, mutta kummasta koosta se tuuman sallittu vannekasvu otetaan? Eli voinko laittaa 18" vanteet ilman muutoskatsastusta vai vain nuo 17"?
Jep. Kiinnostaisi itseäkin että mihin hintaan myivät sen eteenpäin. Minulle siitä hyvittivät sen 2900e.Monkelo wrote:Meni joMitähän hinta oli?
Mitä se veikkailu auttaa, kun olette käyneet auton katsomassa? Ilmoituksessa sanotaan: Ehjän vastaavanlaisen ajoneuvon hintapyynnit markkinoilla liikkuvat välillä 10620€ - 12980€. Maksaako puskurit ja työ niin paljon, että auto menee lunastukseen? Mitä jos dsg onkin paska ja ajettiin lunastukseen?Mehtäkonekuski wrote: Mitä veikkaisitte mitä tuosta on mennyt rikki, muutakuin nuo puskurin osat?
Lukee että xenoneilla niin pelkkä raakaumpio maksaa 1000€ + ohjainlaitteet päälle n.600€ ja poltin 160€ marmorilla sekä muut keulan osat niin alkaa äkkiä hintaa tulla remontille. Toinen umpio vain ehjä.Kilu wrote:Mitä se veikkailu auttaa, kun olette käyneet auton katsomassa? Ilmoituksessa sanotaan: Ehjän vastaavanlaisen ajoneuvon hintapyynnit markkinoilla liikkuvat välillä 10620€ - 12980€. Maksaako puskurit ja työ niin paljon, että auto menee lunastukseen? Mitä jos dsg onkin paska ja ajettiin lunastukseen?Mehtäkonekuski wrote: Mitä veikkaisitte mitä tuosta on mennyt rikki, muutakuin nuo puskurin osat?
Lainaus: "Tuotteesta tehty suppea vauriokuvaus saattaa kertoa vain osan havaittavista vaurioista. Ostajan pitää ottaa huomioon, että vauriokuvauksessa mainittujen vaurioiden lisäksi tuotteessa voi olla myös muita vaurioita ja luonnollista kulumaa."
Itse en ainakaan ostaisi noilla tiedoilla. Toki remppamies ostaa ja pistää kiertoon, mutta sellaiselta sitten osto on laukaus omaan jalkaan.
Itellä on taas sellanen olo että niitä on tosi paljon liikenteessä. Enempi RS:sää tulee vastaan kun normi octaviaa.Mehtäkonekuski wrote:Olis hauska tietää kuinka monta näitä skoda octavia facelift räsäsiä on suomessa. Ei ole meinaan hirveän monta tullut vastaan. Eniten tulee varmaan uusimpia räsäsiä vastaan. Puhutaanko sadoista vaiko tuhansista.
Meillä töissä 2-vuorossa noita on välillä 3 rinnakkainPasi Häkli wrote:Itellä on taas sellanen olo että niitä on tosi paljon liikenteessä. Enempi RS:sää tulee vastaan kun normi octaviaa.Mehtäkonekuski wrote:Olis hauska tietää kuinka monta näitä skoda octavia facelift räsäsiä on suomessa. Ei ole meinaan hirveän monta tullut vastaan. Eniten tulee varmaan uusimpia räsäsiä vastaan. Puhutaanko sadoista vaiko tuhansista.
Saman huomion tehny.Pasi Häkli wrote:Enempi RS:sää tulee vastaan kun normi octaviaa.
Joo kyllähän nuita liikenteessä on. Vaan ei nimenomaan tunnu 2009-2012 facelift autoja näkyvän. Nyt kolme nähnyt mitä ajanut täällä liikenteessä ympäri suomea (ei sillä ettei niitä olisi sielläibel wrote:Saman huomion tehny.Pasi Häkli wrote:Enempi RS:sää tulee vastaan kun normi octaviaa.
2.0FSI, yritän ettiä viä tyypin, editoin myöhemmin tähän...Sami Jalonen wrote:Riippuu myös moottorista.
Minulle kerrottiin sen olevan 120 000 km (rekisterinumeron perusteella), ensin muisteli 150 000km..misi wrote:Tuli muuten btw mieleen, että onko passatin (3C) jakohihnan vaihtoväli se 180tkm?