Eli mulla kävi et auto ei enää lähteny käyntiin. Avaimet virtalukkoon ja sytty pelkkä punanen ratin kuva ja kävi piippaa, eikä tietenkään saanu rattilukkoo pois eikä vaihetta vapaalle (automaatti). Auto joensuun laakkoselle ja vaihtovat siihen rattilukon(2v sitten vaihdettu viimeks) ja ei auttanut ja sitten soittivat mulle et pitäs vaihtaa viellä mukavuus ohjain laite, vaihtovat senkin viellä ja sit toimi lasku 1300€.
Tästä operaatiosta jäi vaan sellanen kuva etta vaihtovat ihan turhaan sen ratti lukon. Asiaa udellessani väittivät että mukavuus ohjainlaite olis särkeny rattilukon, mutta miksi ensin yritettiin autokorjata pelkästään rattilukolla ja vasta sen jälkeen huomataan ettei tätä uutta rattilukkoo tunnista mukavuus laite eli sekin uusiksi, mut olisko ollutkin niin että kun olis vaihtanu ensin mukavuus ohjainlaitteen niin kappas jopas tunnisti sen vanhankin hiljattakn vaihetun rattilukon, mit tietenkään eivät sitä myöntäneet että vanha rattilukko voisi olla ehjä.
Siinä pohjustus. Eli mulla on nyt kotona tämä vanha ratti lukko voiko sen jotenkin mitata että toimiiko se?
Sähköisen rattilukon testaaminen
Re: Sähköisen rattilukon testaaminen
Lisätäänpä sen verran että kyseessä oleva auto on vw passat 2.0t -06
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: Sähköisen rattilukon testaaminen
Se ELV eli sähköinen rattilukko on osa ajonestoa, ja niin on myös tuo mukavuusohjainlaite. Joskus voi joutua vaihtamaan ne pareittain. Näin on ennenkin käynyt. Eli väittäisin että sua ei ole tässä kusetettu.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007