Eli pitkät on päällä jokaisessa valokytkimen asennossa. Automaattiasennossa 0 pitkät palaa lyhkäsien kans samaan aikaan. Keskimmäisessä asennossa eli parkkiasennossa palaa pitkät ja parkit ja vasemmanpuolimmaisessa asennossa pitkät on päällä lyhkäsien ja parkkien kans ja viikseä käännettäessä pitkille lyhyet sammuu niinku pitääkin.
Aukasin vilkku- ja pyyhkiäviiksi vivuston ja näyttäisi että valkoinen ''kelkka'' joka kulkee pinnien päällä on ottanut vähän lämpöä ja pohjastaan jo hieman sulanu, mutta näin keittiön pöydällä testatessa näyttäisi toimivan oikein eli pinnit nousee ja laskee oikein, sitä en osaa sanoa jääkö mikään kantamaan.
Romuttamolta löytyisi moinen vivusto koneistoineen 80 eurolla, mutta saakohan tuota ''kelkkaa'' erikseen mistään esim pörhöltä.
Voisiko vika olla releessä jos on juminut ja täten antanut vivustolle resistanssilämpöä reilusti kun on kaikki ajovalot päällä olleet.
Releet on ilmeisesti akun alla mutta mikä numero se voisi olla?
HOX (katkaisimen ollessa 0 asennossa lyhyet on päällä ja auton kun sammuttaa niin sisätilan puhallin jää päälle... sammuu vasta kun viiksen kääntää pitkien asentoon jolloin sammuu myös valo katkaisimesta, eli sekasin ku seinkello näyttää olevan.) Toistaiseksi ajelen päivänvalossa pitkien sulakkeet taskussa

Kiitos kommenteista ja pohdiskelusta jo näin etukäteen