Epäilen tuota EGR letkua (sanoivat huollossa että näytti aika kuluneelta), tai jotain tuohon alipaine sydeemiin liittyvää.
Olen vielä aika onneton tuon passatin tekniikan kanssa että jos osaisitte neuvoa oikeaan suuntaan niin olisi aivan mahtavaa

Näillä näkymin huomenna käyn Jultsulla luettaan vikakoodit. Kiitos kuitenkinmuppis wrote:Ja minä olen Tampereella Kaukajärvellä ma iltana ja satunnaisesti ensiviikolla muutenkin.
Niin siis mulla on VAG-COM kaapeleineen. Kulkee mukana, kun sovitaan.
377100 nyt mittarissa ja limp mode tuli toisen kerran , eli ei ainakaan se rutussa olleen alipaineputken pään vaihto auttanut. Muutenhan letkut oli silmämääräisesti ehjiä. Vastaavanlaisessa tilanteessa tuli, liityin moottoritielle 4 vaihteella ja jouduin talla pohjassa liittymään kun joku vajakki ei meinannut antaa tilaa vaikka olisi ohituskaistakin ollut vapaana. Kierrokset kävi ehkä 3100rpm:ssä jonka jälkeen tuli vauhdissa "imaisu" kun tehot hävisi. Uudelleenkäynnistämällä hävisi eikä ongelmaa kun jossain 2500rpm:ssä vaihtaa.sahti wrote: Autolla ajettu nyt 375600km ja tosiaan -03 passatti manuaali ja AVB kone. Turbot, kaksoismassat yms alkuperäisiä.