Auto ohjelmoitu ja ei voi olla kun tyytyväinen, täälläkin kertaalleen mainittu pakopaine mittari viritellään jossain vaiheessa kiinni niin saadaan alkupäähän vielä lisää paukkuja säädettyyks mutta nyttenkin kyllä vetää paremmin kun olisin ikinä kyseisen laitteen kykenevän

Veto alue on aika tarkkaan 2000-4500rpm, eli jos alle kahen tonnin käy vedättämään niin kahessa tonnissa kyllä selkeesti alkaa elämä
Kytkimen kanssa ei oo ongelmia mutta vakio kytkimellä en kyllä lähtis edes kokeilemaan että kestääkö, sen verran on vääntöjä tälläkin kokoon panolla, kaksoismassan kestävyys selviää vasta kun kilometrejä kertyy mutta ei pitäs tulla ongelmia kun ei ainakaan omalla ajo tyylillä tule alle 2000 vedäteltyä kun sillon jos pitää valoista lähtee vähän liukkaammin
Uskosin että matka ajossa vakkarilla kulutus on pienempi kun tolla vakio kokoonpanolla johtuen ihan jo siitä että välijäähy oli niin tukossa mutta senkin aika näyttää.
Kiinnostais tietää onko porukka muuttanut tuota vakio huohotus järjestelmää siinä toivossa ettei huohotus öljy pääsis tuonne cooleriin kerääntymään ?? Ajattelin jonkunlaisen keruusäiliön tuohon rakennella joka olis helppo tyhjentää ja olis toteutettu niin ettei talvella tärähtäs jäähänkään
Vanne projektia on taas saatu eteenpäin ja ensimmäinen vanne alkas olemaan valmis, kahesta muusta on lakat poistettu ja yhteen ei oo koskettu vielä ollenkaan. Ens viikolla jos on aikaa niin luultavasti ovat renkaita ja spacereita vaille valmiit, suosituksia saa antaa jos on kokemusta mitä kautta kannattaa jaonmuutos lätyt tilata.. Spacereiden paksuudesta ei oo vielä tietoa ennenkun pääsen noita sovitus mielessä alla käyttämään mutta luultavastihan sinne +25mm pitää laittaa.
Nyt pitää pariviikkoo tasotella rahanmenoa mutta tällähetkellä ostoslistalla / tehtävänä olis seuraavaa.
-Uus takajarru satula taakse
-Parin kaaren maalaus jonka jälkeen koko laitos myllytykseen
-Uudet ritilät puskuriin ( sumarittomat)