Audi A6 2.5tdi -00vm.
Auto nyppäisee 2300rpm vmäisesti ja pienemmillä vaihteilla "nypyttää", eikä kulje tms ennen pientä "piikkiä" kierrosten noustessa. VNTeen siivet ? MAF testattu toimivalla eikä parantunut mikään, N75..?
Tekeekö treellä joku / neuvooko minne mr muscle pistetään? Hankalasti tilaa konehuoneessa. Vikakoodeja ei anna, egr koitettu tulpata mutta ei vaikuta eikä sytytä koneen valoa. Melkeimpä siis tehdä mr.muscle ennen ajoitusten tarkastamista?
Autolla ajettu 400tkm.
Kiitos jo etukäteen.
Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.?
-
- Posts: 5
- Joined: 19.8.2017 0:42
Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.
Olisikohan nokkasorvi sorvannut jo nokat ihan pyöreiksi? Ihan muskelointia en lupaa tarjota mutta ajonaikaista dataa voitaisiin katsoa että mitä ne ahdot sitten on ja onko ajoituskaan edes kohdillaan jne.
Onko tietoa löytyykö virisoftaa?
Onko tietoa löytyykö virisoftaa?
-
- Posts: 5
- Joined: 19.8.2017 0:42
Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.
Pistin yv. Koska oli mahdollista niin katotaan miltä vaikuttaa ? 0451125782
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.
Onhan kaikki alipaineletkut tarkastettu.
Muutama nokkasorvi on tullut vastaan jossa egr:n sekä vnt:n letkut on ollut haperoita ja nän ollen alipaineet on karannu.
Turha tuota muscle käsittelyä on tehdä jollei varmuudella tiedä onko siivikko jumissa. Tollasessa on vnt:n kello niin helpolla paikalla et siivikon toiminnan saa tarkastettua parissa minuutissa.
Muutama nokkasorvi on tullut vastaan jossa egr:n sekä vnt:n letkut on ollut haperoita ja nän ollen alipaineet on karannu.
Turha tuota muscle käsittelyä on tehdä jollei varmuudella tiedä onko siivikko jumissa. Tollasessa on vnt:n kello niin helpolla paikalla et siivikon toiminnan saa tarkastettua parissa minuutissa.
-
- Posts: 5
- Joined: 19.8.2017 0:42
Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.
Kaikki on katottu ja tarkisteltu. Meinaatko siis tota turbon kellon alla olevaa systeemiä mikä nousee kiinni kun käynnistää auton ? Maali läiskät laitettu turkoosi ja keltainen täplät. Sekö?
Egr tulppaus ei tehny mitään eikä sytytä mitään valoa.
Egr tulppaus ei tehny mitään eikä sytytä mitään valoa.
-
- Posts: 5
- Joined: 19.8.2017 0:42
Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.
Ja kulutus on ihan jäätävä, ainoastaan moottoritiellä voi ajaa niin kulutus pysyy normaaleissa lukemissa. Tulee ajoa niin paljon päivässä että kalliiks käy näillä kulutus lukemilla..
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.
Juuri se. Ja tässä nyt samalla itse selvitit sen ettei vnt:n siivikko ole jumissa kun se vipu kerran liikkuu kun laitat auton käyntiin.Halleluja2017 wrote:Kaikki on katottu ja tarkisteltu. Meinaatko siis tota turbon kellon alla olevaa systeemiä mikä nousee kiinni kun käynnistää auton ? Maali läiskät laitettu turkoosi ja keltainen täplät. Sekö?