Auton vaihto tms. / kysy tarjousta Pörhöltä
-
Auton vaihto tms. / kysy tarjousta Pörhöltä
Kysykääs piruuttaan Pörhön autoliikkeen tarjousta jos joku on vaihtamas uuteen Volkswageniin.... puh. 016-3343400
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
-
Musta kupla: mikä auto mitä tarjosit vaihdossa? (meillä muilla lukee allekirjoituksessa)
-
Vaihdoin Nissan Sunnyn variantti Poloon ja yksi kaverini vaihtoi Venton, tdi Boraan hiihtoloma reissulla. Kuulemma kannatti Alavudelta asti käydä vaihtamassa. Pohjoisessa on kysyntää vähänajetuista vaihtoautoista.
Käytetyn vaihto siellä ei kannata, mutta jos uuteen vaihtaa, niin kannattaa kysyä. Eihän siinä häviä kun puhelinsoiton!
Polon jälkeen minulla on ollut -02 1.6 variantti Golffi ja nykyään parempipuolisko tyyrää -03 tdi variantti Golffilla. Ne on ostettu suoralla kaupalla.
Käytetyn vaihto siellä ei kannata, mutta jos uuteen vaihtaa, niin kannattaa kysyä. Eihän siinä häviä kun puhelinsoiton!
Polon jälkeen minulla on ollut -02 1.6 variantti Golffi ja nykyään parempipuolisko tyyrää -03 tdi variantti Golffilla. Ne on ostettu suoralla kaupalla.
-
Re: Auton vaihto tms. / kysy tarjousta Pörhöltä
Olen samaa mieltä tuosta pörhöstä. Sen verran mukava ja rento palvelu ja hyvät hyvitys hinnat että kannattaan ihan pk-seudulta hakea uusi auto.musta kupla wrote:Kysykääs piruuttaan Pörhön autoliikkeen tarjousta jos joku on vaihtamas uuteen Volkswageniin.... puh. 016-3343400
mulle tulee 1.6 atlantic juuri rovaniemen pisteestä joten tammikuussa on mukava lapinreissu tulossa

- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
-
Re: Auton vaihto tms. / kysy tarjousta Pörhöltä
Nyt on Golffi haettu tänne etelään, liikkeenpalvelu juuri sitä mitä odotin. Kaikki pelasi paremmin kuin hyvin. Seuraava auto myöskin sieltä. On se atlantic vaan komee peli..antti wrote:Olen samaa mieltä tuosta pörhöstä. Sen verran mukava ja rento palvelu ja hyvät hyvitys hinnat että kannattaan ihan pk-seudulta hakea uusi auto.musta kupla wrote:Kysykääs piruuttaan Pörhön autoliikkeen tarjousta jos joku on vaihtamas uuteen Volkswageniin.... puh. 016-3343400
mulle tulee 1.6 atlantic juuri rovaniemen pisteestä joten tammikuussa on mukava lapinreissu tulossasuosittelen lämpimästi

- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF