Moro!
Onko kukaan purkanut (ja kasannut) -03 passatin oikean puoleista etulamppua?
Epäilen, että omassa kärryssä on kseisen lampun kiinnikkeet löysällä. Valo nimittäin vipattaa tyhjäkäynnillä, kun dieseli täristää koria,,,,
Ohjeista olisin kiitollinen
Passatin etuvalot
Mulla tärisee molemmat... Jos se onkin vika eikä "ominaisuus" niin muakin vois kiinnostaa vihjeet...
Sen mitä itse auoin valoja polttimoiden kans taistellessani, niin siellä on ne korkeudensäätö moottorit, joiden varassa heijastinpinnat killuvat. Tärinä tulee varmaan sieltä.
Ne moottorit "irtosivat" eli 90 astetta kääntämällä tulivat jonkinmatkaa pois, mutta jäivät vartensa varaan roikkumaan. Oman käsityksen mukaan se välys joka värinän tekee, voisi tulla jotenkin siitä korkeudensäätö moottorista/kiinnityksestä. Voin olla väärässäkin, mutta kun ne moottorit tolleen käänsi ja otti vähän pois edestä, niin heijastinpinnat umpion sisällä heiluivat vapaana "saranoituna" liikeratansa verran.

Ne moottorit "irtosivat" eli 90 astetta kääntämällä tulivat jonkinmatkaa pois, mutta jäivät vartensa varaan roikkumaan. Oman käsityksen mukaan se välys joka värinän tekee, voisi tulla jotenkin siitä korkeudensäätö moottorista/kiinnityksestä. Voin olla väärässäkin, mutta kun ne moottorit tolleen käänsi ja otti vähän pois edestä, niin heijastinpinnat umpion sisällä heiluivat vapaana "saranoituna" liikeratansa verran.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Täälläkin värisee, tosin vänkärin puolelta vain. Tai ainakin sen huomaa paremmin. Luulen sen johtuvan juuri tuosta korkeudensäätöön liittyvästä välyksestä. En ole antanut asian vielä suuremmin vaivata vaikka se hieman häiritseekin tyhjäkäynnillä, varsinkin jos on seinä vastassa värinän huomaa helposti.
Passat Variant PD Highline -04 ja Golf Variant 1.8 GL -94
- Highline TDI