Kannattaa syynätä pohja, lokarinkaaret, helmat, yms. oikein tosi tosi huolella, et löytyykö röstikkää. Noista kun on joskus jotain marinaa kuulunut, et pohja onkin ollut aika hapero, kun on hyvin päässyt massan alla muhimaan, eli kandee syynätä ja koputella huolella.
Ja sit kannattaa kuunnella ja tarkastella koneen käyntiä kans, koska voi siinä ykspisteruiskussakin häikkää olla... Eli siis käykö tasaisesti, soutaako tyhjäkäynti kovasti, hötkiikö, sammuileeko, jne. jne.
Ja kuuntele kans, et rallattaako nostimet kovasti, vai onko joskus lähiaiokoina rempattu. Tollasessa noin 200tkm ajetussa se voip olla tehty jo, tai just edessä. Tosin se ei mikään älyttömän kallis remppa taida ees olla... Ja sit kans se ruiskun "jalan" ja imusarjan välinen kumitiiviste on kans vaihtotavaraa aina tietyin väliajoin... Ainakin velipoijjaan ventossa eka rupes olemaan vaihtokunnossa joskus vähän päälle sadantuhannen hujakoilla... Sekin voi sit aiheuttaa epätasaista tyhjäkäyntiä, mut se alkaa sit haisemaan palaneelle, kun se rupee olemaan hapero...
Eipä kai sitä muuta tuu näin äkkiseltään mieleen... Paitsi et ihan hyviä vehkeitä.
(Edit.) Niistä eroista... -96 tuli ainakin ovaalimalliset sivuvilkut (aikaisemmin suorakaiteet) ja tulikohan kuskin bägi ihan vakiovarusteeks...? Ainakin -96 ja uudemmissa enemmän bägejä näkee, kuin ysinelkuissa ja vitskoissa, et oisko se silloin ollut ihan vaan lisävarusteena... Ainakaan ite en muita eroja, kuin nuo em. tiedä.