mut eikös jos vika olis kuskinovessa, niin lukitksen pitäs toimii apukuskinovesta???? Mutta eipä toimii.......toimii aina sillon tällön kummastakin ovesta....
eristevikahan antaa virralle helpomman reitin joten ohjaussignaali on liian heikko ohjaamaan k.lukon moottoria..
toki vika voi olla myos apukuskin oven johdoissa... mutta kuskin ovea kaytetaan keskimaarin enemman
kokeilimpa tuossa kauppareissun yhteydessä vähän heilutella/vedellä johtoja oven läpiviennin tuntumasta ja rupesipa taas vähäksi aikaan lukitus toimimaan. Täytyy varmaan vloppuna ottaa piuhat esille ja tarkistaa onko hankautumia
todii....Nyt tuli sit tutkittuu noita ovien piuhoja ja ei niisssä näkynyt mitään hankausta.......vaikka koitti heilutella johtoja ei lukitus toiminut (meni taas viikola mykäks). Sit vähä tutkin kontin puolelta sitä alipainepumppua ja siinä tohinassa sattui pikkusen lipeämään kädestä ja kopsahti takakontinlattialle......eikö mitä, pumppu surahti heti pikkuisen ja keskuslukitus toimii taas!!!!! taitaa pumppu vähän jumia tai sit siellä on jokin kosketus härö
Itse olen myöskin törmännyt samaan ongelmaan. Keskuslukko menee ilman varoituksia täysin hengettömäksi. Kerran sattui sitten sellainen tapaus että olin savukoimassa auton vieressä ku kuulin alipainepumpun surahtavan.. ja TADAAA keskuslukko toimi taas. Tuntuu olevan täysin henkimaailman hommia tuo k-lukon toimivuus. Nyt uutena ominaisuutena alipainepumppu jää surraamaan n.10 sekunniksi ovien aukaisun jälkeen. Kiinni menevät täysin normaalisti. Liekköhän pumpussa tulossa päiväys täyteen.
kyllähän noissa pumpuissa se vika tahtoo olla. Nyt kun on vähän antanut crc hoitoa pumpulle ni o pelannut hyvin. Sama vika oli kaverin pirkka-volkkarissa......