Jarrusatuloitten maalaus

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Post Reply
jape

Jarrusatuloitten maalaus

Post by jape »

Onko kellään tieto/ kokeilua muista jarrusatula maaleista kuin foliatkin? :shock:
Passat b7
piritek

Post by piritek »

Olen kokeillut Miranolia. Pysyy hyvin ja tulee kestävä ja kiiltävä pinta. Kuivumiseen kannattaa varata aikaa pari päivää. Pysyi ainakin mulla hyvin satuloissa, vaikka ne kävivätkin välillä aika kuumina.

Kannattaa putsata ne satulat hyvin ennen maalausta. Vaikka jollain teräsharjalaikalla tjs.
HarriV

Post by HarriV »

Minä olen käyttänyt tuohon hommaan vasaralakkaa. Kuivuu nopeasti, eikä haittaa jos jää vähän ruostetta alle.
jmr

Post by jmr »

Kokeilin joskus Miranolia hiekkapuhaltamaani mk2:n vetokoukkuun, pysyi todella hyvin. Sitten kokeilin vasaralakkaa vähän heikommin putsattuihin rumpujarruihin, kesti kunnes hilseili ja viimeiset lähti pois kun jouduin avaamaan rummun myöhemmin ja vähän vasaroimaan sitä rumpua.

Tarjoustalosta löytyi sinistä (korinväristä) vasaralakkaa etusatuloihin (en testannut vielä) ja harmaata taakse rumpuihin.
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
vw golf

Post by vw golf »

Maston 519 praimeri pohjalle ja dupli-colorin Auto color pinnalle. pohjamaali ja pinta molemmat punaisia.
Mulla ainakin on pysynyt paikoillaan. Ruosteen kanssa sai kylläkin tehdä töitä...
Variant from meteoriitti-järvi
Post Reply