Eipä kuvat näkyneet ainakaan minulla kun apuja kaipailin.
Homma lähtee liikkeelle siitä, että irrotellaan ja availlaan suurinpiirtein kaikki hilut, mitkä apurungossa ovat paikallaan. Eli ohjausvaihde, pakoputken kiinnikkeet, sivumuovit, moottorin alatuki, yms...
Kuvassa punaisella apurungot pultit (4kpl), keltaisella ohjausvaihde (4 pulttia), vihreällä moottorin alatuki (4 pulttia) ja sinisellä pakoputken pultit (2kpl).
Koiranluut irti
Sivumuovit irti
Pakoputken kannakkeet irti
Alatuki irti
Seuraavaksi voikin sitten ruuvailla apurungon pultit (4kpl) auki. Apurunko kannattaa tukea johonkin ettei se pääse putoamaan. Me käytimme sopivaa lankunpätkää, mutta yhtä hyvin apurungon voi kiinnittää narulla.
Edestä auki
Takaa auki
Ohjausvaihde kannattaa kiinnittää jollakin (esim. narulla), ettei se pääse putoamaan hydrauliputkien ja letkujen varaan. Muuten se voipi rikkoutua.
Ohjausvaihde tuettuna
Sitten voikin ruuvailla vakaajan molemmat pannat auki ja ottaa ne pois. Kuvassa pannan pultti punaisella.
Seuraavaksi taiteillaan itse vakaaja pois aupurungon ja rungon välistä. Itse sain sen tulemaan etukautta, mutta saa sen myös takauttakin pois. Vakaajaa joutuu kääntelemään ja vääntelemään apurungon ja rungon välissä. Kun vakaaja on pois, pujotellaan uusi vakaaja paikalleen ja kiinnitetään se pannoilla. KW:n vakaajan mukana tuli uudet vakaajan puslat. Tietyissä tapauksissa voi vaihtaa myös pannat uusiin, se tosin ei ole pakollista.
Tuosta se mahtui tulemaan
Uusi vakaaja uusilla pannoilla ja puslilla
Vakaajat
Vakaajien päät
Koiranluut
Uusi KW vakaaja tulee vetoakselin alapuolelta.