passatin turbo ongelmat
passatin turbo ongelmat
morjens kaikki. onko kellään ollu ongelmia passatissa turbon kanssa? mulla oli ongelma sen laatuinen että eka oli välillä muutamia hetkiä ettei turbo toiminut ollenkaan ja nyt ilmeni semmonen ongelma että se puuttus kokonaan. auto on 01 vuoden ja sillä ajettu 230tkm ja 1.9 power dieseli??? nyt kaipais neuvoa
Vika ei välttämättä ole turbossa:
TDI-vianetsintä (saa täydentää/korjata)
TDI-vianetsintä (saa täydentää/korjata)
Mulla tehny nyt täs viime aikoina 2 kertaa ton että turbo häviää jonnekkin, hyvä että auton saa kiihtymään, sit kun ajaa ja ajaa niin turbo herää henkiin, outo on vika.
Haualla koitin ettii, mut ei oikeen kunnon selvää analyysiä löytynyt, pitää jatkaa ja apua otetaan vastaan.
2001 Powerdiesel golffi ja 285tkm mittarissa.
Haualla koitin ettii, mut ei oikeen kunnon selvää analyysiä löytynyt, pitää jatkaa ja apua otetaan vastaan.
2001 Powerdiesel golffi ja 285tkm mittarissa.
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
- Pasi Häkli
Mulla oli vuotavat alipaineletkut vikana turbon toimimattomuuden kanssa kerran.
Jos siellä menee vikatila päälle, niin ajamalla se ei siitä parane. Siis tarkotan ettei moottoria sammuteta välillä. Eli N75 ei todennäköisesti sitä aiheuta. Jumivat turbon siivet on tietty yksi mahdollisuus, ei tosin yleisin vika.
Jos siellä menee vikatila päälle, niin ajamalla se ei siitä parane. Siis tarkotan ettei moottoria sammuteta välillä. Eli N75 ei todennäköisesti sitä aiheuta. Jumivat turbon siivet on tietty yksi mahdollisuus, ei tosin yleisin vika.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007