Moro,
Lastua tekis vähän mieli.. Mutta oikein laillista semmosta.
Mitäs siihen sitten tarvitaan: nopean selaamisen (googletusta ½ + 1½h palstojen lueskelua yms) jälkeen näyttäs siltä että mallisarjan tehokkaimman alusta jarrut yms olisi vertailuna ja lastulla pitäs olla TUV tjsp hyväksyntä päästöjen suhteen.
Mitä eroja/samanlaisuuksia 4-kopan farkkujen alustoissa/tekniikoissa on?
Niin onko näistä olemassa jossain oikein lista?
lainsäätäjän ajatuksenjuoksua ihmetellen
-- Jyri
IV Golfin lastutus
IV Golfin lastutus
Passat 3BG variant TDI(1.9 AVF) Highline -04 "Pappatuning"
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
100hp ja 130hp mallien välillä ei jousituksessa taida olla eroa, mutta jarrut on 130hp mallissa isommat etupäässä ja tietenkin on se 6-lovinen vaihdeaski. Tai sitten jos joudut ottamaan verrokiksi V6 mallin onkin eroavaisuuksia niin paljon ettei prosentit taida riittää: alusta kokonaisuudessaan, jarrut, vetävä taka-akseli ja muuta pientä.
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
Jeppistä. Eli on kaks vaihtoehtoa joko lastuttaa ja olla "hyshys" tai sitten vaihtaa suosiolla isommalla koneella olevaan malliin 
Tosin jos 115hp mallissa on(?) sama alusta niin sitähän vissiin voisi käyttää verrokkina.. ja siihen sitten +20% olisi jo 140 konia ja nyyttöneitä samalla aimo tuppo lisää..
Eikai sitä mikään määrää että on käytettävä mallisarjan kaikkein tehokkainta verrokkina..
Taitaa tosin mennä melkosen monimutkaseksi..

Tosin jos 115hp mallissa on(?) sama alusta niin sitähän vissiin voisi käyttää verrokkina.. ja siihen sitten +20% olisi jo 140 konia ja nyyttöneitä samalla aimo tuppo lisää..
Eikai sitä mikään määrää että on käytettävä mallisarjan kaikkein tehokkainta verrokkina..
Taitaa tosin mennä melkosen monimutkaseksi..

Passat 3BG variant TDI(1.9 AVF) Highline -04 "Pappatuning"