Passat 3B:n pohjapanssarin kohdilta kuluu helinää
- Vesa-Matti Luoma
Passat 3B:n pohjapanssarin kohdilta kuluu helinää
Eli kun kierrokset ovat alle 1500 niin jostain etuosasta kuuluu helinää. Veikkaisin itse jotain metallikannaketta. Ensi viikolla pääsee auton alle rauhassa niin ottaa panssarin irti jos vaikka selviäisi asia oikeesti. Helinä vaivaa oikeasti kun ajaa kaupungilla ikkuna auki. Vinkkejä vastaan otetaan.
- Vesa-Matti Luoma
-
Joo katti risa. Mulla kävi samoin pari vuotta sitten. Toinen asia on, tarviiko ostaa uutta. Palstoilla on ollut tarinaa, että menee päästömittauksista läpi myös ilman kattia. Jos saat mitattua arvot risalla katilla, ja ne on kohdallaan, niin kannattaa harkita ostaako uutta. Maksaa sen verran paljon.
Passat Variant 1,9 TDi 81kW Syncro -98 & Golf 1,8 66kW -94
...ei autoa ilman ilmastointia...
...ei autoa ilman ilmastointia...
Näinhän ne puhuvat, ettei normaalissa katsastuksen päästömittauksessa oo tolla katilla dieselissä juuri mitään virkaa... Katista vaan sisukset pihalle ja kovaa ajoa... 

Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
- Vesa-Matti Luoma
No ei mulle sanonu ainakaan mitn. ko ei ollu koko "kissaa" auton alla. ja savut oli 0,3 ..saa olla kuitenkin 3,0..
Se "mirri" siellä auton alla ei vaikuta savuihin millään tavalla, no ehkä sillä tavalla ,että ahdistaa. sen tarkoitus diiselissähän olis kuumentuessaan polttaa niitä hiukkasia.
Se "mirri" siellä auton alla ei vaikuta savuihin millään tavalla, no ehkä sillä tavalla ,että ahdistaa. sen tarkoitus diiselissähän olis kuumentuessaan polttaa niitä hiukkasia.
"Diiselit on laiskoja ja ne savuttaa"
- Vesa-Matti Luoma