Elikkäs tommosta huomasin ajellessa suoraa maantietä että ratti pääsee kehältä mitattuna vajaan sentin verran klappaamaan vapaasti. Onko tämä ominaisuus vai vika? Vanhemmilla on G4ssä samanlaista, tosin klappi aavistuksen pienempi.
Eipä tuo sinällään haittaa mutta suoralla tiellä urat ym vetelyt aiheuttavat sen että klapin takia suunta muuttuu hiukan ilman että ratti edes liikahtaa käsissä.
En ole vielä jaksanut alkaa tarkemmin tutkimaan asiaa mutta ensi viikonloppuna täytyy ehkä vilkaista jos ei parempaa tietoa asiaan löydy.
Passat 3BG ohjauksessa klappi
Passat 3BG ohjauksessa klappi
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Auto on käynyt leimalla 2.6 ja luulisi että välys on jo tuolloin ollut. Kyllä inssin pitäisi tuommoinen tuntea renkaassa jos vika olisi raidetangoissa tai nivelissä ja tosiaan ei oikein viittaa raidetankoihin kun liike on todella kevyt siihen asti että ottaa vasteeseen. Lähinnä tuntuisi että ratti olisi löysällä mitä se ei ole.
Mutta ensi viikon loppuna tulee tutkittua kun kaverin kanssa on hifien rakennusta ohjelmassa.
Mutta ensi viikon loppuna tulee tutkittua kun kaverin kanssa on hifien rakennusta ohjelmassa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.