Madallus eteen ja taakse

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Post Reply
gt427gt427
Posts: 12
Joined: 26.1.2006 18:54

Madallus eteen ja taakse

Post by gt427gt427 »

Kertokaapa mikä on mielestänne paras tapa madaltaa Golf IV variantti (kun ei itsellä näistä kokemusta ole)?

Eli kun porukka on täälläkin foorumissa madaltanut ja osalla on laskettu edessä ja takana saman verran, osalla taas edessä enemmän, osalla näemmä myös takana enemmän. Itse haluan ehdottomasti välttää perän roikkumisvaikutelman.

Jos ostan ei-säädettävän sarjan (noin 30mm esim.) niin onko olemassa riski että perä tipahtaa liikaa? Vai tuleeko alustasarjoissa aina eteen valmiiksi enemmän madallusta?

Heittäkää noviisille vinkkejä kuinka golffari näyttää madalluksen jälkeen tasapainoiselta eli hyvältä. Kiitos vaan!

Niin ja kuvia olisi mukava nähdä selityksineen, eli paljon laskettu ja missä suhteessa.
User avatar
jmr
Posts: 1980
Joined: 26.12.2003 17:29
Location: Lahti
Contact:

Post by jmr »

Itse uskoisin että useimmiten peränroikkumis-ilmiö tulee kun ostetaan isommalle koneelle olevan auton alustasarja johonkin perusmalliin. Kevyempi moottori ei laskekaan keulaa niin paljoa kuin painava moottori ja perä madaltuu kuitenkin saman verran (= jää keulimaan).

Varminta on ostaa sellaista, minkä joku foorumin kaveri on jo testannut samanlaisessa (moottorisessa) autossa.
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
Post Reply