Onko tosiaan niin että Passatissa ei mittariston valaistus toimi päiväasennossa ollenkaan?
Kun ei täällä cityssä jaksa aina kääntää illallakaan varsinaisia ajovaloja päälle kun katuvalot valaisevat. Hankaloittaa vaan kun mittariston valot ei silloin pala ollenkaan niin oikein erota nopeuksia yms.
Edit: otsikkoa kuvaavammaksi
Last edited by AjH on 18.10.2006 14:34, edited 1 time in total.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Näinhän se vaan on ja mielestäni ihan hyvä toiminne. Nolla asennossa ajovalot palavat alennetulla jännitteellä joten valot on syytä kääntää päälle pimeällä.
Kale wrote:Näinhän se vaan on ja mielestäni ihan hyvä toiminne. Nolla asennossa ajovalot palavat alennetulla jännitteellä joten valot on syytä kääntää päälle pimeällä.
Ok hyvä tietää tuo ettei enempää ihmettele. Kuten sanottua niin cityssä katovaloissa ajaessa ei ajovaloilla ole merkitystä, eivät lisää omaa näkökykyä. Ja toisaalta ei tekisi mieli kieritellä tota valokatkaisijaa jatkuvasti. Noh pakko kai opetella. Rellussa oli kaikki valot taulussakin päällä vaikkei "täysiä" valoja kääntänytkään vivusta, tosin ajovalot eivät olleet mielestäni alennetulla jännitteellä myöskään. Sieltä juontaa tottumus siihen ettei tule valoja kierrettyä päälle. Mielestäni vanhempien G4 on mittariston valot päällä 0-asennollakin
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Mikäs ongelma sitä valokytkintä on kiertää.. Itellä ei oo tossa passatissa ajovaloautomatiikkaa(tuontiauto kun on), niin sitä tulee kuitenkin päivittäin käänneltyä.
Oma mielipide asiaan, että per***stä ku ei pala. Pakkohan ne on päivälläkin olla päällä, että näkee mittarit ja ku ne haluaa päällee, niin ajovalothan siinä kärsii, ku ne vilkkuu kokoajan. Golffi mulla oli kaks vuotta ja 60tkm eikä ykskään valo palanu mittaristosta. Ajattelin tuohon omaan pasuunaan virittää jonkin patentin, että syttyvät.