Passatin Recaro penkit
Passatin Recaro penkit
Olisko kellään tietoa kuinka paljon 3B passatin vakio penkki eroaa vastaavasta Recaron mallista? Istuinosa on ilmeisesti lähes samaa kaavaa ilman sivutukia mutta entäs selkänoja? Tuet siitäkin puttuvat mutta entäs muuten? Mahtaako bägien kiinnitys esim olla erilainen?
Penkin etuosassa on lisäksi siirrettävä reisituki, airbagien kiinnistyksestä ei oo tietoa, kun ei oo ollu tarvetta avata noita. Selkänoja on muutenkin tukevampi kuin nuo ihan perus sportti/highline penkit...täältä löytyy kuva mun recaroista:
http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=au ... 529&kuva=5
http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=au ... 529&kuva=5
Melkeinpä väittäisi että ei ole noissa Recaroissa ja VWn orkkis penkeissä mitään muuta yhteistä kuin kuosit ja pohjaosa+kiskot. Mukavat olisi kyllä varmasti ja tukevat. Hintaakin on kyllä varmasti mukavasti 

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Itellä juuri samanlainen kuin Timpalla. Tuo reisituki on muovinen ja mekaniikka ei ole rungossa itsessään ainakin mitä tuossa vilkasin. Idea olisi saada tehtyä kuskin penkistä hanttarin puolelle kun olisi pari kuskin penkkiä. Airgagin ainakin saa siirrettyä kunhan tekee toppaukseen paikan, rungossa on molemmilla puolilla bägin paikka. Istuinosasta pitäisi vaan saada siirrettyä tuo räikkä toiselle puolelle, saa nähdä mahtaako moinen onnistua.
On muuten myös 1 kipale noita penkkejä myynnissä kuskin puolelle, taksissa ollu ja toista istuinsivutukea hiukan laskettu. Tarjouksia otetaan vastaan
edit.
äskön otin tuon penkin istuinosan irti ja reisituki on erillinen muovinen mekaniikka penkin rungossa kiinni.
On muuten myös 1 kipale noita penkkejä myynnissä kuskin puolelle, taksissa ollu ja toista istuinsivutukea hiukan laskettu. Tarjouksia otetaan vastaan

edit.
äskön otin tuon penkin istuinosan irti ja reisituki on erillinen muovinen mekaniikka penkin rungossa kiinni.
Olipa tuo penkkiosa kuten myös selkänoja samaa runkoa. Muutama tuki ja kiinnitysrauta on lisätty recarolla käyneeseen runkoon.
On muuten tuo recaron tyyli kiinnittää verhoilu itse penkkiin noin 300 kertaa järkevämpi kuin konsernilla. Kaikki kiinnitykset on tehty muoviliuskoilla jossa urat kun normeissa on jos jonkin sortin rautalankaa, kanavaa ja lukitusrautoja. Recaron purkaa noin 1/5 ajassa kun vakiopenkin.
On muuten tuo recaron tyyli kiinnittää verhoilu itse penkkiin noin 300 kertaa järkevämpi kuin konsernilla. Kaikki kiinnitykset on tehty muoviliuskoilla jossa urat kun normeissa on jos jonkin sortin rautalankaa, kanavaa ja lukitusrautoja. Recaron purkaa noin 1/5 ajassa kun vakiopenkin.
Näin se taitaa olla kun katselin tuolta toisesta ketjusta jonkun linkin takaa GTI Golvin ja Passat Firstline penkkien yhteenmuovauksen niin eipä siinä ollut kuin alarunkoon raudat hitsaten ja selkänojat vaihtoon.Noksu wrote:Olipa tuo penkkiosa kuten myös selkänoja samaa runkoa. Muutama tuki ja kiinnitysrauta on lisätty recarolla käyneeseen runkoon.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.