Passatin naviin kiinni subbari

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Post Reply
makkote

Passatin naviin kiinni subbari

Post by makkote »

Moro mulla on 2003 Passat variant ja olis tarkotus jelpata alaäänillä vakio soitinta. Autossa on Navi systeemi + cd poksi takakontissa. Kuinkas tohon saa kiinni subbarin kun luulen että ei oo suoraa liitäntää. Saako se siihen DSP härveliin kiinni vai omilla johdoilla jotenkin?! Mulla siis ei ole sitä DSP härveliä autossa!
Kertokaahan tietämättämälle?
Tdi 96Kw
Jouni

Post by Jouni »

RCA ulostulot tuollaisen piuhan kun laittaa navin takana olevaan liittimeen niin saa rca ulostulolinjat vahvistimia varten.
makkote

Post by makkote »

Suuret kiitokset... tilaukseen menee heti kun ensin irrotan raadio systeemin ja katon sinne taakse löytyykö varmasti samanlainen liitin... Kävin kaakkosella kattomassa kyllä kytkentä kuvia ja kyl toi näyttää samanlaiselta. Jos toi nyt kytketään niin eihän se raadio tunnista sitä joksikin laitteeksi. Meinaan että se toimii ton liitoksen jälkeenkin samalla tapaa kuin nyt et se ei sulje nykyisiä kanavia kaiuttimille tai jotain muuta vastaavaa?

Teemu
Tdi 96Kw
makkote

vastaava piuha volkkarilta löytyy...

Post by makkote »

Volkswagenin kautta saatavana vastaavaa adapteria numerolla 000051444B, svh. 18€.
Tdi 96Kw
makkote

Post by makkote »

Adapteri on tilattu. Löytyi saksasta ja on kuulemma tulossa. Johdot vedin tossa viikonloppuna. Akulta virrat takakonttiin(Ilmastointi putkien ja sisätilan lämppärin piuhan vierestä tökkäsin sisään ja meni heilahtamalla. Helppo homma Meni 5minsaa!), rca piuhat radiontakaa takakonttiin, herätevirta radion takaa takakonttiin (Meinaan ottaa radiontakaa rosvoamalla kunhan ehdin mittaamaan piuhat jossain välissä, tai vahvari pistokkeesta jos siinä on heräte virta. (luulen että siinä on!)). Radioin otatin irti Laakkosella (Ilmainen toimenpide). Siihen tarttee neljä työkalua yhtäaikaa. Ilmoittelen kunhaan saan soimaan kaikki vermeet. Piuhat kaikkinensa maksoivat n. 70Eur jossa oli mukana kullatut liittimet jotka kolvasin wellerillä 400asteella. Tulis nyt vaan se puiha sieltä Saksanmaalta.
Tdi 96Kw
makkote

Piuha tuli...

Post by makkote »

Piuha tuli viimein... en mennyt kuin 2,5kk. Soittelin about 2 viikon välein ja joka kerta Laakkoselta kerrottiin ja vähän ns. halveksuvalla äänensävyllä kerrottiin että asia on hoidossa ja se on tulossa ja tilattu Saksanmaalta ja mulle ilmoitetaan milloin se on saapunut. No viimeviikon perjantaina meni hermot odotteluun ja menin kivitiskille itse ja esitin asian ensimmäiselle varaosa kaverille. (Vielä rakentavaan sävyyn) Totesi vaan et ei ole hänen hoidossaan ja ei tiedä mitään. (Puolustus linja, hyvä hyvä!) (Käyrä alko nousemaan!) Tuli toinen kaveri joka tiesi kolmannen joka on asiaa hoitanut. Todettiin että ei oo johtoo ei. Latelin kaikki tietämäni sivistys sanat jotka ei ole kirosanoja siinä kivitiskillä. Esitin siis harmistumiseni niille varaosasetille. (Kävi niiden heppujen pomokin siinä hyssyttelemässä) Lopulta se viimeinen kaveri sano et onhan tää pikkasen pitkä aika odottaa ja hän selvittää asiaa. Maanantai aamuna tuli teksti viesti jossa sanottiin että osa on saapunut Kajaaniin. Pe...le joutuuko joka kerta käydä sama ruljanssi läpi ennenkuin homma toimii.
NO, nyt mulla on piuha ja omakse onnekseni siinä näyttää olevan herätys virta piuhakin valmiina. HYVÄ! Ei tartte rosvota virtalukosta tai jostain muualta. (Olis ollut varmana hankala ettii!). Nyt vaan piuha kiinni ja soittimet rallattamaan... laitan kuvia kun saan kaikki kuntoon!
Tdi 96Kw
Post Reply