 
 vai täytyykö tyytyä vw:n tiskiin...
 
  Mutta on noita Zimmermanneja laitelleet orkkiskokoisinakin. Mulla helpotti se jarrujen häipyminen vesikelillä miltei kokonaan.
  Mutta on noita Zimmermanneja laitelleet orkkiskokoisinakin. Mulla helpotti se jarrujen häipyminen vesikelillä miltei kokonaan.
 V6 tai W8 Passatin jarruhilut käy varmaan suoraan.
 V6 tai W8 Passatin jarruhilut käy varmaan suoraan.
 Joo pitää yrittää käydä irkkikanavalla taas, kunhan saan muuttokiireet tehtyä. Lähden hakemaan pakua ihan tällä sekunnilla...
 Joo pitää yrittää käydä irkkikanavalla taas, kunhan saan muuttokiireet tehtyä. Lähden hakemaan pakua ihan tällä sekunnilla... 
Tero L wrote:AD liikkeestä tuli sähköpostia noista levyistä/paloistaEn ole ikinä kuullutkaan mistään fostersin levyistä...tervehdys.
Normaalit fostersin jarrulevyt 130?/pari, eli 65? kappale.
Zimmermanin reikälevyt 170?/pari, eli 85? kappale.
ferodon jarrupalat 40?/ sarja
Brembon alkuperäisvastaavat levyt 90?/pari, eli 45? kappale
jarrupalat 38? sarja.
edit: otsikkona tuossa saamassani postissa tosin oli Passatin jarrut
Pitäisi ainakin olla tuossa hinnassa kummallekkin puolelle eteen. Näin ainakin pyysin hinnat ilmoittamaanMahtaako nuo jarrupalojen sarjat tarkoittaa sarjaa per jarru?


 ), mutta kokemuksia kaivattaisiin..Vai olisiko joku muu vastaava..Hakusessa kuitenkin on rei`tetyt ja/tai uritetut...Hintaa ei tule kovin paljoa lisää alkuperäisiin, n. kolmannes...Palat sen sijaan (esim EBC) maksaa n. puolet enemmän..
 ), mutta kokemuksia kaivattaisiin..Vai olisiko joku muu vastaava..Hakusessa kuitenkin on rei`tetyt ja/tai uritetut...Hintaa ei tule kovin paljoa lisää alkuperäisiin, n. kolmannes...Palat sen sijaan (esim EBC) maksaa n. puolet enemmän..Tarkista onko sulla 2 pultilla kiinni olevat satulankannakkeet, eivätkä kiinteät. Jos on, niin saadaksesi 312mm levyt eteen, sun tarvii hommata pelkästään 312mm levylle tarkotetut satulankannakkeet ja kilvet.shoebox wrote: Katselin kiiltovaunu.org :sta noita BlackDiamond-levyjä (ilmeisesti oikea koko olisi tuo 288mmx25mm), minkäköhänlaisia ovat? Väri on ainakin hämäävä..Olisivat ainakin reiitetyt ja uritetut..Mites, luin kyllä ylempää, mutta varmaa vastausta en osannut lukea, että millä operaatiolla noiden 288mm tilalle saisi nuo 312mm:et..? Ja minkälaisia paloja suosittelette..

Mitähän tuollaset satulankannakkeet ja kilvet tulee kustantaa lisää? Ei nyt hirveesti viittis noihin laittaa, ku ei tuo orkkiskokokaan huono ole..Tekis vaan mieli parantaa, mutta pakko ei ole..Tuonne olikin tullut myyntiin (Djisotela) Zimmermannin levyt (288), pitänee miettiä niitä...Mitä lie sitten ne uutena maksaa..?Micco wrote:Tarkista onko sulla 2 pultilla kiinni olevat satulankannakkeet, eivätkä kiinteät. Jos on, niin saadaksesi 312mm levyt eteen, sun tarvii hommata pelkästään 312mm levylle tarkotetut satulankannakkeet ja kilvet.shoebox wrote: Katselin kiiltovaunu.org :sta noita BlackDiamond-levyjä (ilmeisesti oikea koko olisi tuo 288mmx25mm), minkäköhänlaisia ovat? Väri on ainakin hämäävä..Olisivat ainakin reiitetyt ja uritetut..Mites, luin kyllä ylempää, mutta varmaa vastausta en osannut lukea, että millä operaatiolla noiden 288mm tilalle saisi nuo 312mm:et..? Ja minkälaisia paloja suosittelette..
Muistelen, että golffiin mulla satulankannakkeet makso jotain 250e luokkaa, kilvet saa varmaan 20-30e. Noiden kannakkeiden hinnasta en ole yhtään varma, mutta muistelen että ne tuota luokkaa olivat.shoebox wrote: Mitähän tuollaset satulankannakkeet ja kilvet tulee kustantaa lisää? Ei nyt hirveesti viittis noihin laittaa, ku ei tuo orkkiskokokaan huono ole..Tekis vaan mieli parantaa, mutta pakko ei ole..Tuonne olikin tullut myyntiin (Djisotela) Zimmermannin levyt (288), pitänee miettiä niitä...Mitä lie sitten ne uutena maksaa..?
 Koska on pakko hommata uudet, niin miksi tyytyä taviksiin..
  Koska on pakko hommata uudet, niin miksi tyytyä taviksiin..  Ei jaksa ruveta panostaa isompiin..Turhuuksia normiajossa..
 Ei jaksa ruveta panostaa isompiin..Turhuuksia normiajossa.. Ei ehkä kuitenkaan..Eri juttu tosiaan, jos rahaa tulisi ovista ja ikkunoista..Niin, ei siis tuu..
 Ei ehkä kuitenkaan..Eri juttu tosiaan, jos rahaa tulisi ovista ja ikkunoista..Niin, ei siis tuu..  Joten katsotaan DJ:n kanssa kaupat noista, niin saa ainakin vähän tavallisesta poikkeavaa kotelon sisään.
 Joten katsotaan DJ:n kanssa kaupat noista, niin saa ainakin vähän tavallisesta poikkeavaa kotelon sisään. 
Sun kannattais katsella löytyskö TT:n olka-akseleita jarruineen tjms käytettynä. Vois saada kohtuu budjetilla 312mm jarruhilut kiinni, jos hyvä tuuri käy. Haapalalla muistaakseni TT:n olka-akselit on kiinni, ja se niitä kehui? Muistikuva ois, että Haapala ois kehunut ajettavuuden paranemista.DJisotela wrote:^Eipä saa edullisesti ei, kun mulla on kiinteät satulankannakkeet.. Joutuu vaihtaan olka-aksulat enne ko saapi isompaa "edullista" jarrua..

