
Puskuri/ovilistojen maalaus
Puskuri/ovilistojen maalaus
Onko kallista maalarilla 

- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
Siinähän hintaan vaikuttaa tietysti myös se, kitataanko listoja tasaiseksi vai vedetäänkö suoraan maali karkealle pinnalle. Toki voi ostaa myös valmiiksi pohjamaalissa olevat listat.
Jos löytää maalarin joka tekee homman "vähän halvemmalla" veikkaisin hinnaksi n. 80e. Oma takaspoileri tuli maksamaan maaleineen ensimmäisellä kerralla (Polo) 50e ja toisella (Variant) 80e.
P.S. Jännittävää tuo mikkeliläinen Turun murre
Jos löytää maalarin joka tekee homman "vähän halvemmalla" veikkaisin hinnaksi n. 80e. Oma takaspoileri tuli maksamaan maaleineen ensimmäisellä kerralla (Polo) 50e ja toisella (Variant) 80e.
P.S. Jännittävää tuo mikkeliläinen Turun murre

VW Jetta V TDI -08, VW Golf III -96
Muistakaa sitten pistää jotain muuta, kun paukkulakkaa/maalia, ettei haalistu ensimmäisessä liuotinpesussa...
Nimim. Ne voi pestä tinnerillä pois ja maalata kunnolla..
Jossain ammattikoulussa autolinjalla tekevät varmaan kympin kahden hinnalla listojen maalauksen oikeilla laitteilla hyvissä olosuhteissa, kunhan vaan tekijänä on joku muu kun "Hùskonen" joka huitasee ne väritkin päin v.... värikoodin tarvittee ja senverran värimallia, että saa sävykartasta katottua oikeen värin..

Nimim. Ne voi pestä tinnerillä pois ja maalata kunnolla..

Jossain ammattikoulussa autolinjalla tekevät varmaan kympin kahden hinnalla listojen maalauksen oikeilla laitteilla hyvissä olosuhteissa, kunhan vaan tekijänä on joku muu kun "Hùskonen" joka huitasee ne väritkin päin v.... värikoodin tarvittee ja senverran värimallia, että saa sävykartasta katottua oikeen värin..

VW Touran 1.9TDI Trendline 2006
VW Touran 2.0FSI Highline 2005
Opel Calibra 2.0 8v 1992
VW Touran 2.0FSI Highline 2005
Opel Calibra 2.0 8v 1992
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Takapuskuri: Takalyhdyt pois, sieltä löytyy yks iso torx-ruuvi per puoli. Puskurin päistä sisälokasuojien puolelta löytyy muistaakseni kolme tai neljä torx-ruuvia. Ja puskurin alhaalta kolme isoa torx-ruuvia ja pari kolme pienempää. Sitten se onkin jo irti, lähtee taaksepäin vetämällä.
Etupuskuri: Konepellin aukaisuhaka ensimmäisenä irti, seuraavaksi maski. Maski on muovikiinnikkeillä kiinni keskeltä, yläreunoista ja sitten nostamalla ylöspäin se irtoaa. Sen alta löytyy 5 isoa torx-ruuvia. Sitten taas puskurin päistä kolme tai neljä pienempää torx-ruuvia irti, puskurin ritilöistä sivummaiset irti, jonka alta löytyy yks iso torx-ruuvi per puoli, pesurinläpät irti ja sitten se puskuri lähteekin jo eteenpäin vetämällä irti.
Etupuskuri: Konepellin aukaisuhaka ensimmäisenä irti, seuraavaksi maski. Maski on muovikiinnikkeillä kiinni keskeltä, yläreunoista ja sitten nostamalla ylöspäin se irtoaa. Sen alta löytyy 5 isoa torx-ruuvia. Sitten taas puskurin päistä kolme tai neljä pienempää torx-ruuvia irti, puskurin ritilöistä sivummaiset irti, jonka alta löytyy yks iso torx-ruuvi per puoli, pesurinläpät irti ja sitten se puskuri lähteekin jo eteenpäin vetämällä irti.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Tuossa ois pari kuvaa takapuskimen irroitukseen http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=78284
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual