Kuskinpenkinlämmitin

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
zamik

Kuskinpenkinlämmitin

Post by zamik »

Kuskinpuolenlämmitin ei tunnu lämpiävän. Apukuskin penkki lämpiää ja sen kyllä huomaa. Mikähän olis vika?
Kupari

Post by Kupari »

Sulake taitaa olla molemmille sama, eli siinä ei kait vikaa. Eli joko se sieltä on johto poikki / huono liitos tai sitten se elementti on tullut tiensä päähän. Niinku minun entisestä seatistakin.
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Niitä istuinlämmittimien vastuksia menee usein poikki... Ne on sarjassa, eli kannattanee mitata kumpi niistä on poikki. Tilattavissa erikseen, katsos. Selkänoja ja istuinosa.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
kubelwagen

Post by kubelwagen »

Itsellä tiltannut kummatkin elementit kuskin penkistä, verhoilut pois?

Tarviiko teettää työ jollain muulla, vai onko tee-se-itse miehen homma?

Kiitos taasen
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Kyllä sen tekee tee-se-itse mieskin...
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
kubelwagen

Post by kubelwagen »

Annas guru vähän tipsejä, miten homma tehdään :)

Onko joku törmännyt sivustoon missä tuohon rojektiin olis kuvia?
oj

Post by oj »

Täällä samaa vikaa, mutta toisella puolella. Eli apukuskin penkki lopetti lämpiämisen tuossa viikko sitten. Vielä en ole ehtinyt asiaa tutkia, mutta jos elementin joutuu vaihtamaan niin vinkit kyllä kelpaisi tännekin. Selkänojassa kun on kaikki Airpäkit ja kaikkea...
--
t. oj

VW Passat Variant -13 Highline R-Line 4Motion
shoebox

Post by shoebox »

Mulla ei kanssa toimi kuskin puolen lämmitys..Pelkääjällä toimii normaalisti..Minkähän hintasia on vastuspaketit? Pelkät osat ja sit vaihdon kanssa..Voi olla, etten ole oikea teeseitsemies tähän hommaan..
jmr

Post by jmr »

Mulla ei edes rele naksahda penkin alla...pitää tutkia joku päivä...
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Ei se airbag sinänsä vaikeuta hommaa siinä penkin purkamisessa yhtään. Liitin irti vaan penkin alta. Ei se sieltä itsestään paukahda. Pienellä paristolla(ja aika pitkillä johdoilla) me niitä ollaan räjäytelty. Kun niitä bageja on vaihdeltu niin ne käsketään paukauttamaan ennen takaisin toimitusta... Ettei käy huonosti jossain kuljetuksen aikana tms.

Sitten kun joku alkaa siihen lämmittimen vaihtoon niin voin sitten neuvoo jotain mitä nyt mieleen tulee, penkeissä on eroja niin kuvat olis kans kivoja ennenku alkaa puhumaan puutaheinää :lol: Tietysti ensimmäisenä penkki irti sieltä autosta ja työpöydälle....
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Post Reply