Laitetaanpa nyt vielä kymysys tännekin... Onko käyttökokemuksia tuosta otsikon mukaisesta pirssistä?
uusia ei ilmeisesti enää valmisteta... ainakaan ei Autokuvion tietojen mukaan. Aikoinaan tarkoitus vaihtaa passattiin, mutta meinaavat olla uudenkarheina vielä hintavia, ja onhan niissä vähän liikaa meikäläiselle tilaa
Aina kevään yllättäessä iskee KROONINEN autokuume
Pitäisi melkein laittaa tuo nykyinen kolmoskorinen kiertoon, kun noita kilometrejä on jo aivan riittävästi...
Kokolailla olen tyytyväinen ollut, talvi on parasta aikaa ajella. Myös ehjänä on pysynyt, itsellä on 117t ajettu joista itte oon ajellu sen 50tkm ilman onkelmia.
Suosittelen!!
Itsellä ollu nyt 2 kuukautta moinen..Ostettaessa oli ajettu 113tkm, nyt 120tkm..Vuosimalli on -02 ja kone 96KW TDi..Eberi nyt oli jo ostaessa rikki, mut sehän ei autoon varsinaisesti liity.. Todella tyytyväinen oon ollu autoon muuten! Huippu kärry ajaa ja penkit erityisesti on loistavat..Ja kyllähän se työntää mutkassa kiitettävästi sivulle, tietty varpaan asennosta riippuu..
Tänään meen vaihdattaa Haldex-öljyt, et pysyy perä mukana menossa.., vaihtotyö merkkiliikkeessä vaan 30€!! Hyvä peli on, ainakin oman kokemuksen perusteella..
Ite oon sorvaillu kyseisellä laitteella 1.9 TDI koneella 73tkm ja hyvin on toiminu ja voin lämpimästi suositella....talvikeleillä autosta ilo irtoaa. Ja mites se sanonta meni että nelivedosta ei ole paluuta
Niin, osaako joku sanoa siitä viimeisestä vuosimallista milloin tuota on vielä ollut saatavilla... Ihmettelen vaan suuresti, miksi se on poistettu valmistuksesta... Kyllähän siitä on ilo talvella, ja varmasti pitänee paikkansa, että paluuta ei ole
Muutamia nelivetoisten hankkineita mitä olen jututtanut, niin heillä kaikilla on ollut siitä vaan myönteistä kerrottavana.
Tulisi jostain vaan vastaan vähän ajettu ja mieluiten viimeisiä malleja. Ei sitä viitti oikein vanhaan vaihtaa.
Olikos muuten tuossa mallissa neliveto jatkuvana, vai kytkeytyikö päälle tarvittaessa tällä "haldexilla"???
mulla on '02 Bora farkku nelivetona ja 160tkm nyt mittarissa, eikä mitään ongelmia. Diiseliä menee vajaavetoista enemmän (keskikulutus 5.8l / 100km) mutta sehän on halpaa nykyään
Syksyllä ostin käytettynä otsikoon mukaisen pelin ja ihan tyytyväinen olen ollut. Tuossahan neliveto ei ole jatkuva vaan haldex kytkeytyy tarvittaessa mukaan. Ja jos oikein muistan niin jakosuhde oli 10-50% taakse.
Tulikin mieleen, että kun omaa autoa katselin viime vuoden lopulla, joka on siis -02, niin yhden -05 ilmoituksenkin näin..Siinä oli jo ESP ja auto oli Suomi-auto, vaikka tähän asti olen ollut käsityksessä, että Suomeen ei ikinä tuotu 4-Motion malleja, joissa olisi ollut ESP:tä saatavilla, toisin kuin Saksanmaalla..-05 vuoden malli oli tosin 74KW, että varmaan ei sitten 96KW mallia ole enää ollut tuolloin saatavilla..
Soitto myyjälle valaisi asioita paljon pidemmälle... Tällä hetkellä ei ainakaan uutta varianttia saa kyseisestä liikkeestä lainkaan. Uusi malli tulee myyntiin vasta loppukesästä, ja siihen asti melkein pitäisi ototella. Sitten luulisi olevan vielä noita 2005 mallejakin saatavilla ja on varaa mistä valita.
tietysti jos sattuu tulemaan aiemmin tietyillä ehdoilla oleva auto heille myyntiin, niin voihan sitä tietysti miettiä uudestaan, mutta autokauppa pistetty osittain jäihin siihen saakka, että tuolla kolmoskoppaisella kestettävä siihen saakka
shoebox: 96kw oli kyllä saatavilla, mutta vain firstline-mallia, kun 74kw:sta sai vielä firstline- ja trendline-mallisina. Näin ainakin hinnastossa oli, kun 2004/2005 vaihteessa ostin farkkua ja päädyin valitettavasti vajaavetoiseen. 2005 kesällä ei saanut sitten enää nelivetoja tai en ainakaan muista että olisi saanut, kun jouduin vaihtamaan nykyiseen pacificiin.
Vähän noita 05 mallisia on myytävänä, tiedä sitten monta niitä silloin myytiin. Loistava peli varmasti ja on "pikkasen" harmittanut etten silloin ekaa golffia ostaessani valinnut sitä nelivetoista, olisi varmasti vieläkin alla.
Olisi tarkoitus hankkia vw glof v6 4-motion (tosin ei variantti). Autolla on ajettu vähän vajaat 150tkm. Mietityttä vain kun pyöränlaakereista kuuluu joitain ääniä, kuinka hintavia 4-motionin pyöraänlaakerit ovat? ja onko muilla ollut ongelmia noin vähillä kilometreillä? Ja voiko todellakin vetoaxeli olla loppu jo?