Miten voi olla mahdollista että iskarin yläpään laakerin vaihdon jälkeen yläpään mutteri jolla kuppi kiristetään on ihan eri tavalla nyt kuin aikaisemmin,kun aikaisemmin kierreosaa jäi 1cm näkyville ja pultti meni paljon syvemmälle.Nyt sen pultin sai juuri ja juuri kiinni. Nyt siihen ei saa sitä muovisuojusta kiinni. Kaikki osat laitoin oikein ja kiristin hyvin.
Mulla meni kerran se kumityyny väärinpäin ja sain kyllä kiristettyä sen mutta ku auton laski alas niin se iskarin yläpää jäi ihan eri korkeudelle ku toinen!
Nyt on uudelleen purettu ja kasattu ja ei muuttunut miksikään....taidan laittaa pommin koko paskan alle niin jopa on mutterit ja pultit sitten kohdallaan. Mutta eipä voi mittään...pitää viedä autohuoltoon ja ostaa samalla uudet iskarit eteen...
Kyllä katsoin että se oli oikein kasattu...ei siinä hirveästi pysty osia väärin päin laittamaan.Kuitenkin siinä on vain kolme osaa. Se yläpään kumi ja sitä vasten tulee joustin lautasen uloke puoli kumia päin.Joustin lautasen koloon laakeri joka kiristyy iskarin huullosta vasten kun pultti kiristetään. Mutta en tiedä missä vika...