Onnellisena seurannu, hirveetä kyytiä vaan kasvaa

Treenaaminenhan on kivaa. Jotkut vielä hankkivat todisteita että ovat saaneet kerran tai useamminkinvourmotion wrote:Emme ole "monistaneet" itseämme, elikäs 0 jäkikasvua. Mutta voihan sitä aina treenata...
Hah, itse olen ajatellut juuri päinvastoin. Asiat tärkeysjärjestykseen.Riikka wrote: Ensin työ/ura.
Kimmo H. wrote:Hah, itse olen ajatellut juuri päinvastoin. Asiat tärkeysjärjestykseen.Riikka wrote: Ensin työ/ura.
Itse olen tyytyväinen siihen, että olen isän roolissa pystynyt olemaan molempien lapsien kanssa periaatteessa 24/7. Opintojen takia kun ei ole tarvinnut yliopistolla juuri luentoa tai kahta pidempään kerralla istua ja noitakin korkeintaan pari kolme päivää viikossa. Kotona on ihan hyvin pystynyt ne maisterin paperit taskuunsa hommaamaan (no itseasiassa ne tulee postissa vasta ensi viikolla) Brion junaradan rakentamisen ohella.Pasi Häkli wrote:Mielipiteitä on monia, mutta... Teen töitä että pystyn elämään. En elä siksi että pystyisin tekemään töitä. Mutta toiset taas tekee juuri päinvastoin, elämän sisältö on sitten hieman eri.