Auttakaa voorumilaista puolitarpeettomassa ostohädässä..
Kakkosautoa (MkII Golf GTi)..
Kakkosautoa (MkII Golf GTi)..
Onpa tullu harkittua kakkosautoksi MkII Golfia..Vieläpä GTi-sellaista..Minkälaista sanottavaa forumilaisilla on..Kokemusta on kyllä MkII sarjan taviksista, sekä Golfista, että Jetasta, mutta GTi on vähän tuntemattomampi..Tulis vaimolle kauppakassiksi ja itselle hupi/ratakäyttöön...Tuleeko kuinka kalliiks pitää (liikennevakuutus nyt on mitä on, kun ei bonuksia, mut minkäs teet) ja mitkä on sellasia osia, mitä pitäs ostotilanteessa huomioida..
Auttakaa voorumilaista puolitarpeettomassa ostohädässä..
Auttakaa voorumilaista puolitarpeettomassa ostohädässä..
Peugeot 406 2.1 SVDT -96- [Suzuki GSX 650 F -08-]
http://koyhatratarit.kuvat.fi/
http://koyhatratarit.kuvat.fi/
Muutamia vuosia sitten osien hinnat perusversion ja GTI:n välillä olivat aika isot, esim. pikkukoneella olevaan perusmalliin sai koko pakoputken sillä rahalla, mitä GTI:n maksoi yksi pönttö, mutta tuo edullisempien osien etsiminen ei autoharrastajalle pitäisi olla mikään kynnyskysymys.
Nyt kun noita on purettu jo varmasti enemmän, niin osiakin saa halvalla.
Katsoisin että tekniikaltaan orggis on paras sijoitus, ei mikään prosenttipeli tai muu useasta palasesta tehty. Vähän ajetun orggiksen löytäminen voi olla vaan kovan työn takana, esim. tuollaisen:
http://ffp-motorsport.com/pics/fireice/fireice.php
16v-koneisista on tuolla hyvin juttua:
http://ffp-motorsport.com/tuning/index.php
Annan muiden jatkaa.
Nyt kun noita on purettu jo varmasti enemmän, niin osiakin saa halvalla.
Katsoisin että tekniikaltaan orggis on paras sijoitus, ei mikään prosenttipeli tai muu useasta palasesta tehty. Vähän ajetun orggiksen löytäminen voi olla vaan kovan työn takana, esim. tuollaisen:
http://ffp-motorsport.com/pics/fireice/fireice.php
16v-koneisista on tuolla hyvin juttua:
http://ffp-motorsport.com/tuning/index.php
Annan muiden jatkaa.
Tuommonen ois kyllä aika erikoinen... ei taijja vaan katsastus hyväksyy moista.... Ihan vaan offtopiccina.... 