moro,
Tuntuu ettei golffiin saa sopimaan 3 kersan ja 2 aikuisen lomareissun kamoja ja kalavehkeitä.. Tai no, lomareisukamat vois ehkä sopia mut sitten jäis kalavehkeet kotio ja sehän ei käy päinsä Joten lisätila ei olis pahitteeksi, ja vetokoukku & koppakärry tuntuu jotenkin liian järeältä ratkaisulta.
Onko poppoolla millaisia kokemuksia tommosista anopinkuljetuslaatikoista? Entä mitä merkkejä & malleja on ollut käytössä?
Motonetissä näytti olevan Thulen loota kaupan, hinnan ollessa jossain 550€ nurkilla..
Tällästä (Thule Spirit 780. Thule Spirit 820) olen itselle suunnitellut, mutta vielä hyvässä suunnittelussa
Hinnat vaihtelee 500~700€ riippuen minkälaista väriä haluaa+telineet, yms.
Mulla on ollu muutaman vuoden käytössä Calixin boksi, mallia en muista, mutta kokoluokka on semmoinen että lastenvaunujen rungon saa siellä kuljetettua. Hinnaltaan tuo on jonkin verran vissiin halvempi, kuin esim thulen boksit, mutta ainakin meidän käytössä on asiansa ajanut. Hintaa tuolle tuli kattokaiteesiin kiinnitettävien telineiden kanssa muistaakseni reilu 300 €. Telineet tais olla MountBlancit.
Mulla on ollut jo vuosia käytössä Thule Polar 700 ja olen ollut siihen tyytyväinen. Ennen tuota boksia mulla oli käytössä saman levyinen lasikuituboxi ja siihen nähden tuo muovinen on kyllä plajon permpi. Samoin tuon uuden boxin kanssa olen käyttänyt niitä Thulen ovaalin mallisia taakkatelineitä ja ne vaikuttavt hilejaisemmilta kuin ne perinteiset profiilit.