Musta/Tummansininen farkku golffi nähty menevän kovaa vauhtia kohti varkautta tänään, itel työauto alla (TNT) ja kova oli pörinä kun tumma ohjus sujahti ohi, takalasissa isohko variantuning tarra, ken se oli?
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Oliko tänään joku clubilainen Hyvinkäällä tummalla G4 variantilla? Tummaa lasia ja tyylikästä vannetta oli alla (äkkiä katsottuna samaa tyyliä oli vanteet kuin DJisotelan autossa, hyvälle näytti). Anttilan valoissa oli peesissä ja kääntyi sitten rautatieasemalle päin.
orm wrote:Oliko tänään joku clubilainen Hyvinkäällä tummalla G4 variantilla? Tummaa lasia ja tyylikästä vannetta oli alla (äkkiä katsottuna samaa tyyliä oli vanteet kuin DJisotelan autossa, hyvälle näytti). Anttilan valoissa oli peesissä ja kääntyi sitten rautatieasemalle päin.
No minä ajoin ainakin siitä keskustan halki ja käännyin juurikin rautatieasemalle päin siinä aamupäivällä n. 10.00 maissa?
orm wrote:Oliko tänään joku clubilainen Hyvinkäällä tummalla G4 variantilla? Tummaa lasia ja tyylikästä vannetta oli alla (äkkiä katsottuna samaa tyyliä oli vanteet kuin DJisotelan autossa, hyvälle näytti). Anttilan valoissa oli peesissä ja kääntyi sitten rautatieasemalle päin.
No minä ajoin ainakin siitä keskustan halki ja käännyin juurikin rautatieasemalle päin siinä aamupäivällä n. 10.00 maissa?
Ei täsmää, oli tuossa klo 18:n paikkeilla. Ja olin tunnistavinani että ei ollut sinun auto liikkeellä
Ei täsmää, oli tuossa klo 18:n paikkeilla. Ja olin tunnistavinani että ei ollut sinun auto liikkeellä
No sitten tiedän kenen auto on, mutta ei surffaile näillä palstoilla. Auto nököttää tuossa yhellä parkkipaikalla lähellä k-rautaa ja vehkacentterin pelipaikkaa
api83 wrote:Tuliko Raiden vastaan eilen illal myöhään jossain laitila-pori välillä. ei muista tarkkaa kohtaa ku pikkasen väsytti johtuen ehkä varmaan jussista
Tulin juu...olin tyttöystävän luota palaamassa kotio...huomasin sut kans...
Sunnuntai 8.7.2007 kello oli jotain kait 18.30. Karinaisissa(?) siis vihreä 3B, merkitön maski tais olla, 3BG valot perässä, alustaa ja vannetta, tummat lasit takaosastossa? Tultiin vastaan hopealla 3BGllä matkailuvaunu persiissä kohti "keskustaa" siinä taajaman rajalla.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
henkka863 wrote:nii siis sillä valkosella puolikkaalla? tuli vaan mieleen ku puhuttiin kaverin kaa siinä kohalla, et noit näkyy aikas harvoin tääl suomen maalla..
Tällä. Firmalla on 3 tollasta samanlaista R-sarjan vetäjää ja muutama R-sarjan täysperällistä bulkkiautoa. Puolikkaan tukkikärrejä on kai joku 5-10kpl. Aika harvoin noita tulee ite ajeltua, ovat enempi Venäjän liikenteessä.
tummansininen neloskopan farkku golffi bongattu joensuun keskustassa sunnuntai iltana. Lexus valoa, tummaa lasia, kohtuu matala ja olisko 18" kiekot alla, ajeli jonkun aikaa perässä torin kieppeillä, tunnustaako joku?
Asiaa sivuten, mahtaakohan kyseessä olla sama tummansininen IV variantti, joka seisoo yleensä John Deeren parkkipaikalla... Sopisi ainakin kuvaukseen. Kenen lienee?
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Onkohan se sama peli mikä oli joskus avain vaunun pihassa myynnissä???
.....Muistaako Micco oliko sillo joskus ku käytiin kuopiossa kahveilla, ni sillä yhellä hepullahan oli tuolleen laiteltu golffi????
Nii joo... Golffari65 nimimerkin auto. Tiedä vaikka oiskin. Sehän tais olla 1.6 bensapeli. Pitäs laitta Deeren vakoojat asialle, että kuka sen nykysin omistaa...
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
JYR-1 nähty tänään Siilinjärven Lidlin/S- marketin parkkipaikalla. Itse liikuskellaan tällä viikolla semmonen reitti kuin Rovaniemi-Kuopio-Mikkeli-Jyväskylä-Oulu-Rovaniemi.
Oliko joku foorumilaisista liikkeellä tänään Varkaudessa 5-tiellä aamupäivällä? Sellainen joku vihertävä 3B Pasuuna tummilla laseilla, isohkoilla aluilla ja madalluksella tuli vastaan Varkaus Joroinen välillä.
Kukas ajeli Pohjoisväylää Kellokoskelta Järvenpäähän päin tänään 1600 kulmilla?
Autona vihertävä Passatti alupyörillä madallettuna ja tais olla jonninsortin korisarjaa & spoileriakin. Kilpeä en kerinny kattomaan
vw golf wrote:
Joskus tullut työasioilla siellä yövyttyä, mutta en ole vähään aikaan vaasassa komennuksella ollut...
että minä se en ainakaan ole ollut...
Jos tulee joskus vielä yövyttyä niin katto onko mun kolpero pihas...jos on niin oon töissä, kaffit ainakin voin tarjota + nisun.
Pidetäänpä mielessä...
Oon ollu joskus siellä teidän paikallises kylpyläs töissä...se onkin taas eri tarina