Eli homman nimi on se että pitäis hankkia alkuperäisen näköiset tummaoptiikka ajovalot ilman sumuvaloa, enkelinsilmiä tai ksenoneja..
ongelmaksi tuntuu tulevan se että missään ei oikeen ilmoiteta että mihin saa korkeudensäätömoottorin kytkettyä ja mihin ei..
joten minkä valmistaja ja keneltä niitä kannattaa kysellä? etsiessä olen huomannut että hinnat vaihtelee n.150-300€ välillä mikä on aika suuri heitto
siis olisi hyvä jos osaisitte sanoa vähän myös hintoja.. ja mielellään kokemuksia esim siitä että pääseekö kosteus helposti umpioon.
Golf III cabriolet -98
Golf VI variant 1.4 TSI -10
no joo tulin äsken leimalta ja mulla on fk:n tummaoptiikka valot en laittanu niihin niitä moottoreita sillon kun vaihdoin ne no konttorilla kysyttiin et onko mulla tuonti auto ja kävi mäkisee noista säädöistä kun kerta kapiinissa on se nappula mut leimatuli pitää vissii enskerrallaittaa mut vasta kahe vuodepäästä
trendline wrote:no joo tulin äsken leimalta ja mulla on fk:n tummaoptiikka valot en laittanu niihin niitä moottoreita sillon kun vaihdoin ne no konttorilla kysyttiin et onko mulla tuonti auto ja kävi mäkisee noista säädöistä kun kerta kapiinissa on se nappula mut leimatuli pitää vissii enskerrallaittaa mut vasta kahe vuodepäästä
saako niihin säädön? jos saa niin mitä maksoi ja mistä ostit?
Amideus: kiitos tiedosta. täytyy harkita sitten helloja ellei muilla valmistajilla ole mahdollisuutta moottorin asennukseen...
Golf III cabriolet -98
Eiköhän kaikkiin euroopassa myytäviin valoihin saa laitettua korkeudensäätömoottorin alkuperäisistä umpioista. Jos ihan halpiksia on ostamassa niin kannattaa tietty tarkistaa asia ennen ostoa. Hella ainakin hyvä muttei halvin.
Kale wrote:Eiköhän kaikkiin euroopassa myytäviin valoihin saa laitettua korkeudensäätömoottorin alkuperäisistä umpioista. Jos ihan halpiksia on ostamassa niin kannattaa tietty tarkistaa asia ennen ostoa. Hella ainakin hyvä muttei halvin.
Niin sitä luulisi mutta joko myyjät ei osaa katsoa että saako niihin säätömoottorin tai sitten niihin ei oikeasti saa..
on mukavampi tietää etukäteen kuin postittaa takasin.
Pistin virtasen moottorille juuri kyselyn raidin valoista.. jospas niistä sais uudet valot
Golf III cabriolet -98
Niin sitä luulisi mutta joko myyjät ei osaa katsoa että saako niihin säätömoottorin tai sitten niihin ei oikeasti saa..
on mukavampi tietää etukäteen kuin postittaa takasin.
Onko se korkeudensäätömoottori Golf 4 umpion sisällä vai umpion takana kolmilapainen pyöreä "korkki"? Meidän G4 tummissa ei takana ole paikkaa, mutta jos se on umpion sisälle erikseen niin voipi olla.
Joku oli autovarusteelta yrittänyt tilata noita FK:n tummia ajovaloja FFp:n puolella ja sanoi ettei niitä saanut enää. Tiedä sitten...
tottakai.. kunhan pääsen täältä itä-suomesta takaisin turkuun niin saan siirrettyä kuvat koneelle
Mutta hellalle terveiset että niitä tulppia mitkä on korkeudensäätömoottorin paikalla ei tarvitse niin s****nan kovin kiristää..
oli työ ja tuska saada ne irti. Kiitos.
Golf III cabriolet -98