Semmosta topikkia etsin missä mainittaisiin/suositeltaisiin autolle korjaamo ja huolto palveluita.
Eli kokemuksia jne.
Lähtökohtana että onko sinne vw autolle aina pakko välttämättä taipua....
Itelläni tuli mittariin 184tuhatta ja herjailee insp iä. Eli pitäisi Helsinki/vantaa alueelta joku paikka bongata. Mielellään voisi vaikka vähän hommassa säästääkkin.
Kirjotelkaa jos on jotain paikkoja mielessä.
Korjaamoja
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Automesar - Järvenpäässä.
Ei ole ehkä halvin, mutta työn laatu vastaa mielestäni hintaa oikein hyvin.
Jälki on siistiä, ei ole kurasia tennarin kuvia matoissa tahi rasvasia sormenjälkiä ovenpielissä.
Tarkistaavat oma-aloitteisesti kohtia joita ei tietääkseni huoltoohjelmassa olisi ja soitteleevat perään ennen kuin tekeevät jos näyttää siltä että kustannusarviosta heittää yli.
Oon ollu pirun tyytyväinen asiakas jo 3 vuoden ajan.
Jälki on siistiä, ei ole kurasia tennarin kuvia matoissa tahi rasvasia sormenjälkiä ovenpielissä.
Tarkistaavat oma-aloitteisesti kohtia joita ei tietääkseni huoltoohjelmassa olisi ja soitteleevat perään ennen kuin tekeevät jos näyttää siltä että kustannusarviosta heittää yli.
Passat 3BG variant TDI(1.9 AVF) Highline -04 "Pappatuning"
juu hyvä paikka.. munki g3 on nyt jäkessä ku se jätti tielle, mut ei tosin tuollaJyriT wrote:Automesar - Järvenpäässä.

VW golf 1.9TDI-96/97 Colour consept <---myyty