Tavaratilan pistokkeet
Tavaratilan pistokkeet
Onko nuille tavaratilan 12V pistokkeille oma sulake? kun ei virtaa tule johtojen päähän.
Niin ja toinen kysymys oma auto on tuotu ruotsista ja ohjekirja on kans sitten ruotsiksi. Siinä ei lue sulakkeista mitään onko näin myös suomenkielisissä?
Ainoa tieto mikä sulakkeista löytyy on se kortti mikä on sulakerasian kannessa.
Niin ja toinen kysymys oma auto on tuotu ruotsista ja ohjekirja on kans sitten ruotsiksi. Siinä ei lue sulakkeista mitään onko näin myös suomenkielisissä?
Ainoa tieto mikä sulakkeista löytyy on se kortti mikä on sulakerasian kannessa.
Ex: VW Passat Variant 1.8T -05 highline
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Niin just tota sulakkeiden sijaintipaikkaa sieltä ei löytynyt, edes virtapiirikaavioista. Sellasia merkintöjä sieltä ei löydy(s184&s185).
Kojelaudan vasemmassa päädyssä on sulakkeita, akun päällä, sekä siellä reletaulun läheisyydessä kojelaudan sisällä on sulakkeita.
Kojelaudan vasemmassa päädyssä on sulakkeita, akun päällä, sekä siellä reletaulun läheisyydessä kojelaudan sisällä on sulakkeita.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Ei sieltä kyllä sulakkeita löytynyt.
Akun päällä ei ole mitään.
Sulakerasiassa on vain lähin mikä vois olla niin tuo tupakansytytin, mutta sekin kyllä toimii.
Reletaulun lähistöllä oli vain muutamia sulakkeita ja oli kyllä kunnossa.
Nuita merkintöjä en kyllä nähnyt(s184 ja 185) missään. Pitää vissiin alkaa purkamaan osia ja seuraamaan mihin johdot menee
.
Sitten huomasin kun siinä sitä sulaketaulua vahtailin, että vakionopeudensäätimen sulake paikka oli tyhjä.
Säädin kuitenkin toimii aivan normaalisti, mutta mittaristossa ei pala se muistin valo. Pitäiskö siinä olla sulake?
Akun päällä ei ole mitään.
Sulakerasiassa on vain lähin mikä vois olla niin tuo tupakansytytin, mutta sekin kyllä toimii.
Reletaulun lähistöllä oli vain muutamia sulakkeita ja oli kyllä kunnossa.
Nuita merkintöjä en kyllä nähnyt(s184 ja 185) missään. Pitää vissiin alkaa purkamaan osia ja seuraamaan mihin johdot menee

Sitten huomasin kun siinä sitä sulaketaulua vahtailin, että vakionopeudensäätimen sulake paikka oli tyhjä.
Säädin kuitenkin toimii aivan normaalisti, mutta mittaristossa ei pala se muistin valo. Pitäiskö siinä olla sulake?
Ex: VW Passat Variant 1.8T -05 highline
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Anteeksi, mulla oli päässä jotenkin sellanen harhakuva tota tekstiä kirjottaessa, että sun autos olis ollut golffi.
Passatissa ei tosiaan oo sulakkeita akun päällä, golffissa on.
Ei niitä merkintöjä missään luekkaan S184 ja S185, ne on vaan virtapiirikaavioissa merkattu niillä.
No se on sit se viiminen vaihtoehto, alkaa purkamaan ja seuraamaan mihin ne johdot menee.
Luulis jostain löytyvän katkos jos ei virtaa tule ja kaikki sulakkeet on ehjiä. Voin mä katsoa tarkemmin, että mistä se johto sinne tavaratilaan päätyy, varmaan virtapiirikaavioista löytyy kaikki liitokset. Perkele täytys olla omalla koneella tuo Elsa, niin ei tarvis aina töissä niitä asioita penkoa
Siinä sulaketaulun vakkaripaikassa on sulake vain, jos se on tehtaalta asti ruksittu lisävarusteena. Jälkiasennuksissa voidaan siis käyttää eri sulakepaikkaa, voi sen toki asennusvaiheessa laittaa myös siihen missä alunperin olisi vakkarin sulake. Jos en kauheen väärin muista niin sinne ei tuu jälkiasennuksissa sulaketta lainkaan. Voin toki muistaa väärin.
Ton ikäsessä passatissa ei kuulu palaa mittaristossa se vakkarin vihreä merkkivalo.
Passatissa ei tosiaan oo sulakkeita akun päällä, golffissa on.
Ei niitä merkintöjä missään luekkaan S184 ja S185, ne on vaan virtapiirikaavioissa merkattu niillä.
No se on sit se viiminen vaihtoehto, alkaa purkamaan ja seuraamaan mihin ne johdot menee.
Luulis jostain löytyvän katkos jos ei virtaa tule ja kaikki sulakkeet on ehjiä. Voin mä katsoa tarkemmin, että mistä se johto sinne tavaratilaan päätyy, varmaan virtapiirikaavioista löytyy kaikki liitokset. Perkele täytys olla omalla koneella tuo Elsa, niin ei tarvis aina töissä niitä asioita penkoa

Siinä sulaketaulun vakkaripaikassa on sulake vain, jos se on tehtaalta asti ruksittu lisävarusteena. Jälkiasennuksissa voidaan siis käyttää eri sulakepaikkaa, voi sen toki asennusvaiheessa laittaa myös siihen missä alunperin olisi vakkarin sulake. Jos en kauheen väärin muista niin sinne ei tuu jälkiasennuksissa sulaketta lainkaan. Voin toki muistaa väärin.
Ton ikäsessä passatissa ei kuulu palaa mittaristossa se vakkarin vihreä merkkivalo.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Sain itse vinkkiä tuolta UVW:n puolelta ja omassa Passatissa (-03) nämä sulakkeet löytyivät kun ottaa ratin alla olevan muovin pois, kiinni neljällä ruuvilla. Sulakkeet ovat varsinaisen sulaketaulun takana, lähellä tulipeltiä ja niin päin että sulakkeen "kielet" sojottavat eteenpäin. Paikka näkyy ja löytyy kyllä helposti sen jälkeen kun tuo muovihärpäke on otettu pois.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
juu tosi helpolla...Eihän siihen mennyt,kun tommoset 20pvä.markusrei wrote:No niin uudestaan tutkiminen tuotti tulosta sieltä reletaulun vierestähän ne sulakkeet löytyi niinkuin pasih:kin ja jmy jo siitä mainitsi. Sulakkeet oli 20A ja molemmat oli vain palanut uudet tilalle niin alkoi toimimaan. Helpolla pääsi
