golffin keskuslukitus häröilee..

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Coolrace

golffin keskuslukitus häröilee..

Post by Coolrace »

Eli lukkoon menee ovet itekseen myös ajossa,jos avaa ovet luukusta tai apparin puolelta ei temppuile..Paitsi tietty kun menee sen jälkeen avaamaan kuskin oven..Olisiko sieltä mikrokytkin rikki,vai koko lukko..Forumia selailtuani,olen tullut siihen käsitykseen,että pelkkä kytkimen vaihto onnistuu..Kun kysyin laakkoselta,niin väitti joku että ei saa erikseen kytkintä vaan vaihdettava koko lukko 160e+työt.Olettaen tietty että vika on siellä.. Autohan oli siis golf 1.6 vm-2001..Mielipiteitä?Kiitos etukäteen!
DJDH

Post by DJDH »

Suosiolla vaan se koko kuskin oven lukko vaihtoon.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Coolrace

Post by Coolrace »

Sitä mietin kans,on vaan niin suolanen hinta toi 160egee+työt,mut pakkohan se on korjauttaa.. :( Keväästä vasta ollu toi kärry mulla,eka sakemanni..Aina ollu toitsuja,joissa ei mitään vikaa ikinä,joten hiukka yllätti et näin äkkii ja suht tuorees heti vikaa...Piti kokeilla kun kaveril taas aina golffi ollu ja kehu kovasti...No,jos sama jatkuu niin tietää mihin palaa kun seuraavan kerran vaihtaa autoo..Oli mul kyl hetken aikaa toledo vm-02 ja siin sähkövikaa paljon,mut jotenkin oletin et noi konserin ns.jämämerkit on mitä on ja volkkari olis eri maata.Toivon mukaan olen oikees ja tän ku saa kuntoon ni sit saa jälleen vaan tankkaa ja ajaa+tietty nyt huollot... :wink:
Tero Häkli

Post by Tero Häkli »

omaan kans vaihtanu lukon... vakiovika on... tai pasi sen sillon vaihto =)
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply