Päivää vaan kaikille taas yksi onnellinen Variantin omistaja lisää. Löytyykö kellään kokemusta iv golf konin sporteista? Itsellä ollu kaikissa autoissa kyseinen sarja alla ja on tippunu just sopivasti,mutta noissa golfin kaarissa tuntuu olevan tilaa niin helevetisti että mahtaako tippua tarpeeksi? Vai täytyykö tosiaan siirtyä koneista kw:hen?
Muistaakseni jossain FK säädettävissä sarjoissa on konin tolpat ja niillä kyllä saa ainakin ihan tonttiin
mut se riippuu kuinka paljon haluat madaltaa???
Samppa wrote:Muistaakseni jossain FK säädettävissä sarjoissa on konin tolpat ja niillä kyllä saa ainakin ihan tonttiin
mut se riippuu kuinka paljon haluat madaltaa???
Joo, FK königsport tai Silverline X niin on Konin tolpat ja madallus säädettävissä ruuvaamalla, saa melko matalaksi ja just silleen kun itseä miellyttää. (jos vaan säätö riittää, kaikille ei tunnu ainakaan KWssa piisaavan )
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Samppa wrote:Muistaakseni jossain FK säädettävissä sarjoissa on konin tolpat ja niillä kyllä saa ainakin ihan tonttiin
mut se riippuu kuinka paljon haluat madaltaa???
Itse asiassa taisi mennä niin, että etupään saa kuinka matalaksi vaan kantti kestää, mutta takapää on ongelmallinen. Ei meinaa tulla kunnolla alas ilman säätölautasen poistoa.
Mul on FK:n Highsport ja saa ales ainakin edestä. Ja kun ottaa apujousen pois ni saa vieläkin alemmas. 6cm oli vähän liikaa madallusta edes., renkaat on 195/50 15". Nykyään edes n. 4cm ja takana n. 3cm.
up: huomenna kulmien suuntaukseen. Tullu venytettyä liian pitkään totakin. Ja avettavuus paranee entisestään.