Tämän aamun projektina oli laittaa pitkiin valoihin Xenonkaupan H7 6000K xenonsarja.
Homma oli helppo ja yksinkertainen. Äskeisen testilenkin perusteella ei lisävaloja kaipaa keulalle.
Pasi wrote:Tämän aamun projektina oli laittaa pitkiin valoihin Xenonkaupan H7 6000K xenonsarja.
Homma oli helppo ja yksinkertainen. Äskeisen testilenkin perusteella ei lisävaloja kaipaa keulalle.
Mitenköhän katsastussetä suhtautuu xenoneihin pitkien valojen umpioissa.
Korkosäätöähän ne ei tarvitte mun ymmärtääkseni, onkohan aiheessa sitten muita rajotteita..
Rupes nimittäin kiinnostamaan, näkis sitten ainakin eteensä kun nokalla on jo nyt noi hellan tonniset. Siihen vielä ksenonia kaveriksi
Voi olla, ettei tykkää. Mututuntumalta, en siis tiedä lakipykälistä tässä asiassa. Mutta... 5 minuutin homma vaihtaa katsastukseen halogeenipolttimot tilalle. Näin itse tein.
Pasi wrote:Tämän aamun projektina oli laittaa pitkiin valoihin Xenonkaupan H7 6000K xenonsarja.
Homma oli helppo ja yksinkertainen. Äskeisen testilenkin perusteella ei lisävaloja kaipaa keulalle.
mistä ostit? ja paljo kustansi?
Ostin Xenonkauppa.fi:stä ja kustansi 165€ + toimituskulut postilla.
12mm nestepään vaihto huonot renkaat tai jotai ko 3 ekalla vaihteella ei oo pitoo ja pari kertaa nelosellakin 140-150 nopeudessa läks ruopii sadekelillä tietty
Eilisenä projektina oli laittaa toledon etulippa pasuunan keulalle ja suunnata siinä samalla lisävalot et näkis vaikka tietäki eikä puiden latvoja/metsää
Hautajaisetki oli ja meni niin alkaa pikkuhiljaa helpottaan tämä elämäki.
Jos sitä taas jaksais jatkaa tuota keittiö remppaaki
Niin ja viel lisäks tuohon eiliseen niin lapset tais aiheuttaa pienen vesivahingon
Eilinen ilta tuli vietettyä tallilla ja tuli asennettua passattiin uudet putket. Siinäpä oli hommaa tosiaan kun ne tulee tuplana ja tehtiin osista. Pois päin ajellessa rupes mietityttämään minkähän takia nuo hellan xenonit näyttää ihan ala-asentoon ja korkeudensäätömoottorit pitäis pelata?
Harza wrote:Eilinen ilta tuli vietettyä tallilla ja tuli asennettua passattiin uudet putket. Siinäpä oli hommaa tosiaan kun ne tulee tuplana ja tehtiin osista. Pois päin ajellessa rupes mietityttämään minkähän takia nuo hellan xenonit näyttää ihan ala-asentoon ja korkeudensäätömoottorit pitäis pelata?
Melko nopeesti teitte kuitenkin jos illassa tuli valmis!
Oliko valot käännettynä "päälle"? Mulla Passatissa ainakin on se "tyyppivika" että päivävalojännite ei riitä pitämään moottoreita yläasennossa vaan ne putoavat alas ja sitten kun laittaa katkaisijasta valot päälle niin moottorit herää eloon.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Koko vaihdettiin kahteen tuumaan ja marteliukselta tilattiin vaimentajat. Takapöntöt kyllä vielä jätettiin koska niihin tuli keväällä asennettua ne paremmat ulustulot. Äänet eivät kyllä koventuneet, mutta muuttuivat pikkasen matalammaksi. Niistä valoista vielä että tuossa minun passatissa pitää valot laittaa päälle manuaallisesti ja korkeudensäätömoottorit kyllä tuntuu toimivan mutta jäävät jostain syystä ala-asentoon. Pitkät kyllä näyttävät hyvästi. Mistähän tuota ongelmaa voisi etsiä?
Tuli vaan mieleen noihin meikäläisen valoihin liittyvää, että onkos noissa umpioissa xenoneille ja pitkille omat säätömoottorit, kun tosiaan pitkät näyttää hyvin mutta xenonit minun mielestä liian lähelle.
Kylppärin/saunan ovien listoitus. Muutosta jo kuukausi, mutta tuntuu että asiat tahtoo vähän venyä.
Tänään pitäisi vetäistä alimpaan saunan lauteeseen etureunapyöristys.
Viikonlopun projektina oli Lappeenrannassa kaverin taloon remonttiapulaisena toimiminen sekä auton vahaus. Katsotaan miten toimii Lahegan brightguard kestovaha... Lupaavalta ainakin näyttää, saas nähdä miten on pysymisen kanssa miten kauan kestää pinnassa.
Mitkäs ne kokopunaset g4 varin takavalot on joissa vilkku on keltanen? Bora variantin punasissa vilkkukin on punanen, as you can see:
Ne kokopunaset_keltasilla_vilkuilla oli ihan saman näköset, eivätkä edes lakkapunaset. Eikös V6 3b passatissa ollu kokopunaset takavalot keltasilla vilkuilla? Keltasella vilkulla tarkotan nyt sitä, että kun vilkkupoltin palaa (tai vilkkuu), valo on keltaista. Vilkun ollessa pois päältä, vilkun kohta on punainen.
DJDH wrote:Eikös V6 3b passatissa ollu kokopunaset takavalot keltasilla vilkuilla? Keltasella vilkulla tarkotan nyt sitä, että kun vilkkupoltin palaa (tai vilkkuu), valo on keltaista. Vilkun ollessa pois päältä, vilkun kohta on punainen.