No niin kesä on virallisesti avattu kun ensimmäiset kyljykset ja makkarat on paistettu!! Ai että on sitte hyvää!!!! Tuli tässä mieleen et koskas se mikkoboy lupas järjetää sen mökki-illan??? Onkos jo muut lämmitelly LIHAA???
joo kans alotettiin 10.4 grilli kausi ja oltiin niin sekaisin. seuraavana päivänä saikin siivota kotona n.1h omia jälkiä makkarista pesuhuoneeseen. ilmeisesti hyvin meni ilta.
On syöty ekat makkarat jo hyvän aikaa sitten, omaa grilliä ei ole kyl viel otettu esille (sellainen säälittävä sähkömalli, kerrostalossa kun asuu, onneksi porukoilla voi käydä syömässä kunnon kaasugrillillä tiristettyä lihaa)
Aijoo, olen töissä koko vapun, mutta tyttöystävä pyysi että jos hakisin kaupasta 6-packin olutta illan lätkämatsia varten.. jouduin vahingossa ostamaan 2 mäyräkoiraa kun olivat NIIN halpoja, 7,49€ kpl (pantteineen) Ja oli kyse vieläpä koffin tuotteista, Keravan Prisma rules
Tere kaikille...Kesä tulee, ainakin ilmoista päätellen
Kyllä ne mökkibileet pidetään....varmasti
Oiskos mitään,jos pidettäis tässä lähiaikoina joku miitti...siit on aikaa,ku viimeks teit näin,sillon kun ne takit jaettiin...Ois kiva törmätä tähä porukkaan taasen....ilmoitelkaa ja nähään ihmeessä!!!!!
No ei olekkaan mikkoboytä näkynyt vähään aikaan... Kyllähän tuon miitin vois järjestää. Ite olen menossa tuonne eurocruisinkeihin. Oisko porukalla kiinnostusta tulla sinne?
Mahtollisesti voi tuota eurocruising-käyntiä suunnitella.. oliskos miitin paikka ennen sitä, siellä vai sen jälkeen? ei me vissiin tollaselle kerhopaikalle oltu menossa? tai siis kukaan meistä, meidän gloffin kanssa kehtaa mihinkään julkisesti näytille mennä, vaikka jonkinlainen parannus ulkonäköön noilla vanteilla tulikin, ei näy vielä tuolla mun linkissä kun joku on särkenyt amideuksen koneen.. PRKL.. Mut siis EHKÄ olisin (ellei jopa muodossa OLTAISIIN) tulossa tuonne