Mitä se mielestäsi haittaa, jos nuo tasot ei olekkaan 45 asteen kulmaan sahattu, vaan tuossa on tuo alumiinin värinen lista? Muuta vaihtoehtoa ei edes tarjottu keittiö-suunnittelijalta. Ei haittaa kahvinkeittimen, leivänpaahtimen ja voitko kuvitella, eikä edes mikron toimintaa
Listat laitoin itse noihin yläkaappien alareunoihin, jotta saa valaistukset ja pistorasiat piiloon. Käskeppä sen vieressä istuvan keittiösuunnittelijan kertoa mullekkin, että minkä väristä saumausainetta siellä kaakeleiden väleissä sitten oikein on, koska itse en tiedä edes laittaneeni saumausainetta
"saumalta" ne näyttää siksi, että laatta ei yllättäen ole täysin tasaista, eikä se myöskään ole millään tavalla kohdistettavaa, niin väkisinkin siihen tulee tollasia, mitkä näyttää raoilta. Eli piste sille.
Laatikostopaikoista sen verran, että ne on itseasiassa keittiösuunnittelijan kanssa mietitty, että siihen en sitten osaa enempää kommentoida, asiantuntija kun en noissa asioissa itse ole. Niiden mielestä ne on nyt kaikki oikeilla paikoilla. Käytännössä mitä tuota ollaan käytetty, niin mikään asia ei ole vielä vituttanut, eli kyllä se meidän käytössä ainakin ihan toimiva on.
Halvalla se on tehty, kaikki tehty itse ja voin kertoa että jos tuonkin homman olisi teettänyt jollain "Petra-Keittiö" touhuilla niin olisi laskussa ainakin yksi nolla perässä. Ja aina se on mukavampaa katsoa oman käden tekemää tulosta, eikä "avaimet käteen periaatteella".
Mitä mikko itse kenties tekisit toisin? "Ja laatikostojen paikkoja ei olla mietitty loppuun asti" ???