Clayman wrote:Anteeksi, että heti jatkan näin negatiivisesti, mutta mihin hittoon te noita kalliita akkusyöppöjä teknoleluja tarviitte

Tää ei oo mitenkää hyökkäys viestiäsi vastaan vaan itse mietin samaa asiaa ja tulin siihen tulokseen että tarvitsen. Ennen mulle riitti että puhelimella pysty soittamaan ja lähettämään tekstiviestejä eikä se ollut kauhea halko, nykyiset ovat vähän isompia mutta niillä pystyy tekemään muutakin kunnolla.
Ostin kesällä N95 puhelimen juuri sen ominaisuuksien takia:
-Hyvä kamera on mulle puhelimessa tärkeä koska se korvaa digikameran ja se on aina mukana toisin kun digikamera joka yleensä ei ole mukana kun sitä tarvitsee, tossa on 5 megapikselin kamera eli ihan riittävä.
-Nettiyhteyttä tulee käytettyä päivittäin ja monesti aloitan päivän lukemalla sähköpostit kännykällä kun en viitsi käynnistää tietokonetta (windowssin käynnistyshän kestää tunnetusti ikuisuuden). Mökillä toi on ainoa keino päästä nettiin, joskin tuskillisen hidas kun ei ole 3G verkkoa siellä mutta silti se on ollut erittäin tarpeellinen.
-En tarvitse navigaattoria päivittäin, mutta silloin tällöin se on erittäin tarpeellinen. Kännykän navigaattori on tällöin erittäin hyödyllinen, koska en olisi ostamassa erillistä autonavigaattoria.
-Radioo tulee kuunneltua aina lenkillä/pyöräillessä. Myös MP3:sia pystyy laittaa tonne luurin muistikortille.
Sitten ne miinukset:
-Akku ei kestä missään näissä tän tyyppisissä luureissa kovin kauaa.
-Mul on puhelimen kaijutin vähän paskana, ääni särisee mun korvaan puhelun aikana (mutta ei sille kenen kanssa puhun). Pitäis viedä huoltoon. Nokian laatu on tunnetusti paskaa, oli sitten technopuhelin tai ei (nimim. kokemusta on).