huoltovälin nollaus (GIV, ATD)

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
JPT
Posts: 63
Joined: 9.6.2006 15:04
Location: Kempele

huoltovälin nollaus (GIV, ATD)

Post by JPT »

Tere!
Nyt tuli niinkin yksinkertanen ropleema kun huoltovälinäytön nollaus kotikonstein. Autossa muutettu LL-huoltoväli normiksi (15 000 km) ja aiemmilla kerroilla huoltovälin nollaus onnistunut hienosti. Nyt vaan ei nollaus onnistu, ei sitte millään. Ohjehan tais olla niin että virrat pois -> tripin nollauksen nappi pohjaan -> virrat päälle ja tripin nuppia kääntää / vapauttaa? Ohjekirjanen ohjeisti muistaakseni noin?

Voiko tuo systeemi olla niin hieno että sepä ei annakaan nollata sitä kotikonstein kun huoltoväli venähti 2000 km ylitte siitä 15 000 km:stä ja nollaus onnaa vaan vag-gomilla? Jokos alan kyselemään jotain oulun seudun vag-comi miestä apuun tarjoten pullaa ja kahvia tai vaihtoehtoisesti mietoja väkijuomia :wink:

JTe
User avatar
AjH
Posts: 3160
Joined: 31.8.2006 14:36
Location: Nokia

Post by AjH »

Siis se nollaushan on:

1. virrat pois
2. trippi pohjaan
3. virrat päälle
4. trippi vapaaksi
(näytössä lukee "service now" tmv)
5. kellon nupikasta myötäpäivään
(näyttö tyhjenee)

Tämä Passatissa, mutta olisiko Golvissa paljon eroa?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
mayra
Posts: 9
Joined: 2.11.2006 19:11

Post by mayra »

ohje kirjata löytyy ja taitaa olla sama myös golffissa
JPT
Posts: 63
Joined: 9.6.2006 15:04
Location: Kempele

Post by JPT »

Juu juu....siis ohjekirjasen mukaan koitinkin vaan ei onnannu (liekkö lukihäirä?). No nyt on kuitennii kaikki kunnossa jotes tänk juu :D
Post Reply