Niin eli auton vaihto on mielessä!! Joo eli olis parin vuoden sisällä tarkotus vaihtaa kärryy ja se olis todennäköisesti volvo V70!!!! Nii oon takinkääntäjä eli en omista tälläkään hetkellä variantti volkswagenia mut kirjottelen silti tänne koska sedanien tekniikka on kutakuinkin sama kuin variantien???? Omani on tällä hetkellä vw passat sedan -99 1.8t. Oon omistanu kyseisen kärryn n. 2,5 vuotta Ja eka vuosi oli melkosta tappelua. Heti aluksi vaihdettiin mm. maf, lambda, pakosarjantiiviste, peilin lämppäreille tehtiin jotakin kun eivät toimineet, valokatkaisija ei toiminut (yö asennolla ei takavalot toimineet)!!! Tähän asti mentiin autokauppiaan laskuun, tosin pienellä "riitelyllä". Omaan laskuun olen vaihtanut etupään tukivarsia, venttiilin-nostajat on vaihdettu (kaikki tottakai), lämpötila_anturi, kuskinoven katkaisijapaneeli (etusivulasien automaattikäyttö ei toiminut niinkuin kuuiluisi...), Monenlaisia alipaineletkuja on uusittu, ym. ym. Velipojalla on saman vuotinen passat 1.8t ja siinä on ollu suurin piirtein samoja vikoja eli en usko et mun olis joku maanantai päivän auto... Ni asiaan, asiaan, Eli olen taksiperheestä kotoisin ja six olen ajatellu et seuraava vois olla volvo V70, Mutsilla on ollu niitä jo ennenkin ja ovat pelanneet hyvin!!! (hänellä oli ennen monta mersua mutta kun eivät toimineet kunnolla ni vaihtoi volvoon...) Faija ajaa edelleen mersuilla kun luonto ei anna periksi vaihtaa johonkin toiseen!!!! (silloin ku mersut oli vielä 124-korisia ni ne toimis, mut ku ne vaihdettiin väyrysiksi ni johan ne murheet alkoi!!!, nimimerkillä kokemuksia löytyy) Niin ja en ole Kokenut muita kuin diesel mersuja ja volvoja

Ni eli nää kehut ja haukut koskee vain diesel volvoja ja mersuja