Lasien kalvottamisesta.
Lasien kalvottamisesta.
Semmonen kysymys olisi että miten oletta laittaneet tummenuskalvon takaovenlaseihin, riittääkö että ottaa ovipahvit ja sen listan ikkunan alareunasta pois vai pitääkö koko lasi irrottaa että tulee hyvä? Itse olen sen verran noviisi näissä hommissa että ajattelin kysässä teiltä viisaammilta, että ei tuu tehtyä turhaa työtä. Ai niin ja auto oli kolmosvariant..
Itse olen kalvottanut jopa ovipahvien paikallaollessa.. (L-peltilista lasin ja tiivisteen välissä apuna, että kalvon saa ovipahvin ja tiivisteen alle.)
Helpompaa voi olla irrottaa takaoven pahvi ja tiivisteet oven karmista, näin saa kalvonkin liikkumaan paremmin reunojen osalta.. Samalla ehkä pikkuisen äänieristystä..
Etuovessa sama juttu
Helpompaa voi olla irrottaa takaoven pahvi ja tiivisteet oven karmista, näin saa kalvonkin liikkumaan paremmin reunojen osalta.. Samalla ehkä pikkuisen äänieristystä..
Etuovessa sama juttu

(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
-
Mä otin takaovista lasit irti. Ovat mun mielestä niin helposti irrotettavissa, ettei kannata kikkailla paikalleen päin. Ainakin jos ovipahvin ottaa irti, niin samalla vaivalla ne lasit ottaa kokonaan irti. Reunat on hiton paljon helpommat tehdä kun lasit on pöydällä.
VW Golf Variant 1.8 (AAM) -96
M-B C180A -93
M-B C180A -93